Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 16:16Det är ju lixom det som är meningen Sussi - vi ska bli bättre! 😀
Klart du ska va me!!!! (t+)
Det är ju lixom det som är meningen Sussi - vi ska bli bättre! 😀
Klart du ska va me!!!! (t+)
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 16:18Sussi: Ju sämre man är på att göra plankan, desto viktigare är det väl att träna upp de delarna.
Om man utvecklas från att klara den 5 sekunder till att klara den 10 sekunder, då har man gjort en förbättring på 100%
De som klarar 55 sekunder, men utveckl
Sussi: Ju sämre man är på att göra plankan, desto viktigare är det väl att träna upp de delarna.
Om man utvecklas från att klara den 5 sekunder till att klara den 10 sekunder, då har man gjort en förbättring på 100%
De som klarar 55 sekunder, men utveckl
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 16:19Att vara grymt dålig på plankan är närmast en förutsättning! Klart du ska vara med.
Att vara grymt dålig på plankan är närmast en förutsättning! Klart du ska vara med.
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 18:10Alla som vill får vara med, om det är någn som tycker något annat får de skapa en egen grupp 😉
Jag fyller på med lite tider som jag in fått högst upp, om det är någon som inte tycker att det är ok så säg till.
Lycka till!
Alla som vill får vara med, om det är någn som tycker något annat får de skapa en egen grupp 😉
Jag fyller på med lite tider som jag in fått högst upp, om det är någon som inte tycker att det är ok så säg till.
Lycka till!
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 18:26Halloj!!
Jag vill också vara med!!! Testade i kväll och fick ihop 136 sekunder. Tror jag gav upp för lätt ....få se i morgon. Ska preparera mig mentalt till dess 😉
Halloj!!
Jag vill också vara med!!! Testade i kväll och fick ihop 136 sekunder. Tror jag gav upp för lätt ....få se i morgon. Ska preparera mig mentalt till dess 😉
Quote from Bjarne Lewin on 26 June 2008, 19:22Men jag då! Får jag också vara med? Trotts att jag dels kör en svårare variant av plankan och dels varannan dag kör sidoplankan??? Jag har dem i mitt rehabprogram och just nu behöver jag verkligen insporation!
Men jag då! Får jag också vara med? Trotts att jag dels kör en svårare variant av plankan och dels varannan dag kör sidoplankan??? Jag har dem i mitt rehabprogram och just nu behöver jag verkligen insporation!
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 19:34150 sekunder grejade jag ikväll. Påt igen imorgon! 😀
150 sekunder grejade jag ikväll. Påt igen imorgon! 😀
Quote from Lotta Lindström on 26 June 2008, 20:53Jag får nästan prestationsångest när jag ser era tider. Själv fick jag till 37 sekunder idag.
Jag får nästan prestationsångest när jag ser era tider. Själv fick jag till 37 sekunder idag.
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 21:01Nu ska jag alldeles strax köra igång. Måste bara leta upp någon form av tidtagningsanordning först.
Nu ska jag alldeles strax köra igång. Måste bara leta upp någon form av tidtagningsanordning först.
Quote from Lotta Lindström on 26 June 2008, 21:02Jag har stoppur på mobilen, funkar bra...
Jag har stoppur på mobilen, funkar bra...