Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumPlankan-utmana dig självPlankan- starttider
You need to log in to create posts and topics.

Man kommer ju inte upp i Magda Gads tider direkt... Än i alla fall! 😉 1:20 klockade jag i lördags.

Grattis(t+) Anne.
Återkommer om/när tiden förbättras:-).
Nä, Magdas 9:02 blir tufft...

Var inte tanken att vi skulle göra en test varje kväll och redovisa resultatet här oavsett om det blir bättre eller sämre än tidigare resultat? För att tvingas till kontinuitet.... 🙂 Eller när man har möjlighet....

Absolut, kontinuitet är bra! Sedan kommer man ju inte att slå rekord varje dag, men en uppåtgående trend lär vi ju se. Heja oss! (t+)

Hör man inte av sig med resultat på några dagar utan förvarning kan man ju bli ropad på! 😀

Svårt att skylla på "Har inte haft tid..." när det gäller plankan.

Man kan vara borta och "datorlös". 🙂

uuuuuuh, känner hur det rycker i tävlingsnerven - hehe - men jag får vänta tills ikväll.....har lite mer att göra innan det är dags.....uuuuuh 😀

Hade funderingar på att kasta mig ner på golvet här på jobbet, men jag är redan tillräckligt stämplad som "tossig" så jag får nog bida mig tills jag kommer hem.... 🙂

Mmmm, får man vara med om man är grymt dålig på plankan?

Jag har både dåliga ryggmuskler och dåliga magmuskler men jag försöker bli starkare.