Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 14:52Man kommer ju inte upp i Magda Gads tider direkt... Än i alla fall! 😉 1:20 klockade jag i lördags.
Man kommer ju inte upp i Magda Gads tider direkt... Än i alla fall! 😉 1:20 klockade jag i lördags.
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 14:57Grattis(t+) Anne.
Återkommer om/när tiden förbättras:-).
Nä, Magdas 9:02 blir tufft...
Grattis(t+) Anne.
Återkommer om/när tiden förbättras:-).
Nä, Magdas 9:02 blir tufft...
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 15:22Var inte tanken att vi skulle göra en test varje kväll och redovisa resultatet här oavsett om det blir bättre eller sämre än tidigare resultat? För att tvingas till kontinuitet.... 🙂 Eller när man har möjlighet....
Var inte tanken att vi skulle göra en test varje kväll och redovisa resultatet här oavsett om det blir bättre eller sämre än tidigare resultat? För att tvingas till kontinuitet.... 🙂 Eller när man har möjlighet....
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 15:25Absolut, kontinuitet är bra! Sedan kommer man ju inte att slå rekord varje dag, men en uppåtgående trend lär vi ju se. Heja oss! (t+)
Absolut, kontinuitet är bra! Sedan kommer man ju inte att slå rekord varje dag, men en uppåtgående trend lär vi ju se. Heja oss! (t+)
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 15:30Hör man inte av sig med resultat på några dagar utan förvarning kan man ju bli ropad på! 😀
Hör man inte av sig med resultat på några dagar utan förvarning kan man ju bli ropad på! 😀
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 15:34Svårt att skylla på "Har inte haft tid..." när det gäller plankan.
Svårt att skylla på "Har inte haft tid..." när det gäller plankan.
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 15:38Man kan vara borta och "datorlös". 🙂
Man kan vara borta och "datorlös". 🙂
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 15:48uuuuuuh, känner hur det rycker i tävlingsnerven - hehe - men jag får vänta tills ikväll.....har lite mer att göra innan det är dags.....uuuuuh 😀
uuuuuuh, känner hur det rycker i tävlingsnerven - hehe - men jag får vänta tills ikväll.....har lite mer att göra innan det är dags.....uuuuuh 😀
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 16:05Hade funderingar på att kasta mig ner på golvet här på jobbet, men jag är redan tillräckligt stämplad som "tossig" så jag får nog bida mig tills jag kommer hem.... 🙂
Hade funderingar på att kasta mig ner på golvet här på jobbet, men jag är redan tillräckligt stämplad som "tossig" så jag får nog bida mig tills jag kommer hem.... 🙂
Quote from Christina Hageman on 26 June 2008, 16:10Mmmm, får man vara med om man är grymt dålig på plankan?
Jag har både dåliga ryggmuskler och dåliga magmuskler men jag försöker bli starkare.
Mmmm, får man vara med om man är grymt dålig på plankan?
Jag har både dåliga ryggmuskler och dåliga magmuskler men jag försöker bli starkare.