Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumPlankan-utmana dig självPlankan- starttider
You need to log in to create posts and topics.

41 sek för min del. Milda makter så jobbigt.

Tomorrow is another day, som Scarlett sa.

Jag tränar plankan på gymmet två dagar i veckan och kör 4x90 sek just nu. Ikväll, när jag hade övertygat lillsonen att han INTE fick rida på min rygg, stod jag i 194 sek. Fast känner faktiskt mer i armarna...ska försöka slå det imorgon. 🙂

Jag vill också vara med, fastän jag hatar plankan! Jag är sjukt dålig på plankan och klarar typ aldrig mer än en halv minut. Det till trots att jag de senaste tre månaderna tränat core som en galning - jag blir inte bättre på plankan. Men snart så! Med hj

62 sekunder. Vilket roligt initiativ! Ska bli spännande så hur vi alla förbättras.

Jag brukar köra plankan som styrketräning efter löprundan, men har aldrig kört merän 3*90sek. Hmm lite kul att prova utmaningen, mobilen stannade på 4min och 6 sek. 🙂

79 sekunder... Imorgon får jag vara lite mer envis 🙂

Förresten tycker jag man kan få vara med även om man gör andra... Man kan ju mäta tiden på den vanliga (eller en svårare) plankan, men sen kan man ju vissa kvällar öva sidoplankor eller så istället..

Börjar med 120 s.
Man ska ju kunna slå det också!

Över 3 minuter - fram med filmkameran 😉

Idag gick det inget vidare, 60 sekunder sedan trillade jag ihop. Nya tag imorgon!

100 sek jämnt.
Se där en läxa, ha inte klockan liggande framför ögonen, då ger man sej själv ursäkter att ge upp var 10:e sekund.
Nästa gång får flickvännen ta tiden, och utan att skvallra.

Fasen vad det var tugnt...

EDIT: Katt bland hermelinerna här, e

2 min 10 sek här!
För mig blir det även en övning att kämpa mentalt; jag ger upp snabbare mentalt fast jag fysiskt kanske orkar lite till...