Quote from Guest on 10 August 2011, 12:25Hej. Är helt ny när det kommer till användande av pulsklockor (och även som funbeatmedlem). Funderar starkt på att köpa min första pulsklocka och fick tips av en vän att Polar är vad du ska ha. På den lokala sportaffärn finns 4 Polarklockor att välja mell
Hej. Är helt ny när det kommer till användande av pulsklockor (och även som funbeatmedlem). Funderar starkt på att köpa min första pulsklocka och fick tips av en vän att Polar är vad du ska ha. På den lokala sportaffärn finns 4 Polarklockor att välja mell
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 12:35Två frågor som är bra att veta svaret på för att ge råd:
1. Är du mest intresserad av pulsen, eller vill du även få information om distansen (och behöver fotpod eller gps).
2. Är du nöjd med sammanställd info som klockan kan ge, eller vill du kunna få in
Två frågor som är bra att veta svaret på för att ge råd:
1. Är du mest intresserad av pulsen, eller vill du även få information om distansen (och behöver fotpod eller gps).
2. Är du nöjd med sammanställd info som klockan kan ge, eller vill du kunna få in
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 12:511. Till att börja med är jag nog mest intresserad av att följa pulsen...
2:an är ju svårare att svara på utan att ha testat på klockan. Jag har studerat Polars programbroschyr men jag känner att det är svårt att sätta sig in i funktionerna när man inte h
1. Till att börja med är jag nog mest intresserad av att följa pulsen...
2:an är ju svårare att svara på utan att ha testat på klockan. Jag har studerat Polars programbroschyr men jag känner att det är svårt att sätta sig in i funktionerna när man inte h
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 13:10Hej Erik.
Jag körde med en POLAR till att börja med. Den var utrustad med fotsensor (för streckan) och funkade förvånandsvärt bra. Jag var imponerad att sträckor och likande stämde så bra. När denna legat i löparväskan en gång för mycket och fått glaset
Hej Erik.
Jag körde med en POLAR till att börja med. Den var utrustad med fotsensor (för streckan) och funkade förvånandsvärt bra. Jag var imponerad att sträckor och likande stämde så bra. När denna legat i löparväskan en gång för mycket och fått glaset
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 13:23Jag hade själv en polar rs200 tidigare och bytte sedan till garmin fr 305. Har inte ångrat mig en sekund. Mer prisvärd klocka finns inte. Tycker pulsmätningen funkar precis lika bra med garmin-klockan och det är så mycket värt att kunna se sitt pass i dat
Jag hade själv en polar rs200 tidigare och bytte sedan till garmin fr 305. Har inte ångrat mig en sekund. Mer prisvärd klocka finns inte. Tycker pulsmätningen funkar precis lika bra med garmin-klockan och det är så mycket värt att kunna se sitt pass i dat
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 13:39Använder polar rx300 tror jag den heter, superbra, puls kalorier mm. Man kan alltid sitta å rita upp kartor här på funbeat eller på andra ställen eller springa på uppmätta banor, så himla mycket skiljer sig inte mot gps som dessutom aldrig är exakta pga h
Använder polar rx300 tror jag den heter, superbra, puls kalorier mm. Man kan alltid sitta å rita upp kartor här på funbeat eller på andra ställen eller springa på uppmätta banor, så himla mycket skiljer sig inte mot gps som dessutom aldrig är exakta pga h
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 15:22Mycket nöjd med min Polar RCX5, nya gpsen är liten och fungerar fint. Polarpersonaltrainer och ProTrainer 5 fungerar och du kan fixa till pass där. Får in kadens osv från cykeln så lätt att köra multisport och fungerar även bra under vatten så går att sim
Mycket nöjd med min Polar RCX5, nya gpsen är liten och fungerar fint. Polarpersonaltrainer och ProTrainer 5 fungerar och du kan fixa till pass där. Får in kadens osv från cykeln så lätt att köra multisport och fungerar även bra under vatten så går att sim
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 15:41Har haft en polar rs400 tidigare och nu en rs800cx. Båda med fotpod och jag är supernöjd med dessa klockor. Allt har funkat felfritt och footpoden ger bra koll på distans och tempo utan att behöva bekymmra sig om
kontakt med satelliter. Dessutom vattentät
Har haft en polar rs400 tidigare och nu en rs800cx. Båda med fotpod och jag är supernöjd med dessa klockor. Allt har funkat felfritt och footpoden ger bra koll på distans och tempo utan att behöva bekymmra sig om
kontakt med satelliter. Dessutom vattentät
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 15:49Har haft RS200, RS800 och Garmin 310xt (jepp, prylnörd)
Helt klart nöjdast med Polars produkter och speciellt RS800.
310xt är stor och klumpig så att det stör.
Ofta är batteriet slut när jag ska ut (jaja. det kanske mest beror på användaren men är lika
Har haft RS200, RS800 och Garmin 310xt (jepp, prylnörd)
Helt klart nöjdast med Polars produkter och speciellt RS800.
310xt är stor och klumpig så att det stör.
Ofta är batteriet slut när jag ska ut (jaja. det kanske mest beror på användaren men är lika
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 16:06Det räcker med att se Garmins "frågelåda" i Garmingruppen för att inse att det är ett halvfabrikat.
Det räcker med att se Garmins "frågelåda" i Garmingruppen för att inse att det är ett halvfabrikat.