Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningPolar pulsklockor
You need to log in to create posts and topics.

Just därför är det lämpligt att köpa POLAR om man inte är IT-tekniker eller dylikt. Deras produkter fungerar betydligt bättre och deras support är oslagbar om något strular.

Kan vi inte bara komma överens om att vi aldrig kommer vara överens om de här sakerna?

Min Garmin har funkat bättre än min Polar för övrigt. Därmed inte sagt att jag förderar det ena märket framför det andra om jag skulle köpa ytterligare en ny i dagsläg

Jag är marknadsförare till professionen så jag förväntas ha ett hum om vad konsumenter gillar och köptriggar på. Om jag vore rådgivare till Polar och Suunto så skulle jag genast se till att de tar bort sina plockepinn-erbjudanden från marknaden. För ett s

Mikael: Eller så nöjer de sig med att nischa in sig mot mer avancerade användare som vill ha just det och tar ett högre pris för det, som de verkar göra.

Jag hade inte köpt en sådan klocka som första klocka och skulle nog inte i första hand rekommendera

KFS - triggade min nyfikenhet...
Saxat från elgiganten: "Hjälp att komma igång? Vi installerar er navigator med den senaste mjukvaran och fyller den med fartkameror, butiker, restauranger, bensinstationer samt biltullarna i t.ex. Stockholm. Klicka på "Mer

Hur funkar fotpod i terränglöpning?

Polars nya fotpod (som släpptes med RCX5, den har säkert ett namn också) fungerar jättebra! Kan vara att själva apparaten är bättre men också fästet i skon är betydligt stadigare vilket jag tror är en stor del av "hemligheten"

Lånar tråden för en angränsande fundering.

Har hört ett rykte (som jag nu sprider vidare) om att affärerna som säljer har bättre marginal på Garmin än Polar. Någon i branschen som kan bekräfta eller dementera detta? Tror att det är därför jag flera gång

Har haft min Garmin FR 305 i ca tre år. Den har aldrig krånglat. (V)

Jag använder med garmin, mest för enkelheten med allt i ett, skulle Polar eller Suunto komma med en allt i ett skulle jag nog inte tveka att byta.