Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningPolar pulsklockor
You need to log in to create posts and topics.

Helst ja, men alla bommar någon gång. Även eliten.

Men dom vet nog var dom hade varit när dom kom i mål.

Inte alltid!

Henrik: Den nya fotpodden (till RCX5) har en hållare som man knyter fast in i skosnörena s.a.s. Därmed är det jättejobbigt att flytta podden på det sätt man gör med äldre fotpoddar. Jag köpte helt enkelt flera såna hållare och satte på de skor som jag an

Jag gillar att se vart jag sprungit, ibland springer jag utan karta endast med kompass och försöker hitta vissa ställen i hemma skogen, kul tycker jag.

Som sagt en Polar klocka med inbyggd gps vore nått.

Jag använder 3-4 olika par skor, sen kan man ju i

Om du använder klockan till mer än träning, eller kör låååånga träningspass, eller inte är så bra på att komma ihåg att ladda den, så ha i åtanke batteritiden. Liksom på Iphone är den inte så lång på en Garmin med inbyggd GPS.

Är det viktigt att den är v

Jag har också skor som inte har snören - då använder jag GPS-podden istf fotpodden - förklara vad som är enklare med att spänna på sig en klocka (och förmodligen ta av sig en annan) än att spänna på sig en gpspod (eller stoppa den i en ficka)

Med nya gpsen från polar får man ju karta med tempo/puls. Är även såpass vältränad så att spänna på sig armbandet med gpsen är något som inte direkt påverkar min träning och startar jag mitt träningspass några sekunder tidigare så missar jag inte värdeful

Jag har nu Polar RCX5 med både pod och, från och med igår, en GPS G5. Idag körde jag ett pass, stor del terrängspår i skogen, med både G5 och Garmin 210. Transportsträckan till spåret är 2.5km och på vägen tillbaka stoppade jag ned G5:an i bakfickan. Inna

Mathias: Absolut är det viktigaste vad jag känner funkar bäst för mig, men när man har 0 erfarenhet av pulsklockor sen tidigare så är det svårt att veta vad som är bäst....:)