Quote from Guest on 13 May 2008, 19:13Om det är sånt väder det är nu krävs det för mig iaf att ha med mig en extratröja som jag slänger av mig innan loppet - men hur gå tillväga?
Ska man bara slänga den någonstans i hopp om att ingen tar den, eller det är inga problem?
För det finns väl inge
Om det är sånt väder det är nu krävs det för mig iaf att ha med mig en extratröja som jag slänger av mig innan loppet - men hur gå tillväga?
Ska man bara slänga den någonstans i hopp om att ingen tar den, eller det är inga problem?
För det finns väl inge
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 19:23Har du ingen ful gammal tröja som du kan offra? Eller ta med dig en plastsäck som du kan trä över huvudet (med hål för huvudet naturligtvis :D) och värma dig i.
Har du ingen ful gammal tröja som du kan offra? Eller ta med dig en plastsäck som du kan trä över huvudet (med hål för huvudet naturligtvis :D) och värma dig i.
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 19:49Det finns väl förvaring, men i det här vädret vill man ju gärna vara varmt klädd fram tills start! Oddsen för att någon skulle sno just din tröja bland tusentals andra är kanske inte så jättestor, men själv så tänker jag ta med mig några kläder jag känner
Det finns väl förvaring, men i det här vädret vill man ju gärna vara varmt klädd fram tills start! Oddsen för att någon skulle sno just din tröja bland tusentals andra är kanske inte så jättestor, men själv så tänker jag ta med mig några kläder jag känner
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 20:38det bästa och enklaste är som redan har sagts här ovan. En svart sovsäck. I en sån håller du värmen bra!
det bästa och enklaste är som redan har sagts här ovan. En svart sovsäck. I en sån håller du värmen bra!
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 21:26Sovsäck?!
Sovsäck?!
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 21:30Mm! Peter satsar på att vila sig i form 😀
Mm! Peter satsar på att vila sig i form 😀
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 21:35Väldigt viktigt att sovsäcken är just svart och inte mörkbrun eller grön ;)!
Väldigt viktigt att sovsäcken är just svart och inte mörkbrun eller grön ;)!
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 21:40Att trängas i startfållan är oxå ett sätt att hålla värmen 😀
Att trängas i startfållan är oxå ett sätt att hålla värmen 😀
Quote from Fredric Lagerström on 13 May 2008, 21:40Ja, du kan ta av tröjan just före start. Varför skulle nån just ta din?
Njae jag tror det största problemet är att hitta tröjan sen efteråt. Jag gick o leta efter min förra året bland formliga drivor och tröjberg, hittade den inte.Det får bli en gammal
Ja, du kan ta av tröjan just före start. Varför skulle nån just ta din?
Njae jag tror det största problemet är att hitta tröjan sen efteråt. Jag gick o leta efter min förra året bland formliga drivor och tröjberg, hittade den inte.
Det får bli en gammal
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 21:41Ja uh-jaa de gröna håller inte ens 30 grader i en mil har jag hört!
Ja uh-jaa de gröna håller inte ens 30 grader i en mil har jag hört!