Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 08:48Hur är gbg-varvets policy i alkoholfrågan? Runners world hävdade jua tt bärs var en perfekt återhämtningsdryck!
Hur är gbg-varvets policy i alkoholfrågan? Runners world hävdade jua tt bärs var en perfekt återhämtningsdryck!
Quote from Fredric Lagerström on 14 May 2008, 09:03Jag och Runnersworld är på samma linje i den frågan. Jag vill bestämt hävda
att drycken du nämner är bra för återhämtningen.
Jag och Runnersworld är på samma linje i den frågan. Jag vill bestämt hävda
att drycken du nämner är bra för återhämtningen.
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 09:25Jag tycker ni gör rätt i det grabbar, helt igenom naturliga ämnen i stf alla tillsatser i sportdryck 😉
Hoppas ni får gôrtrevligt i Götet!
Jag tycker ni gör rätt i det grabbar, helt igenom naturliga ämnen i stf alla tillsatser i sportdryck 😉
Hoppas ni får gôrtrevligt i Götet!
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 09:39Hur tidigt tänker ni gå till era startled?
Hur tidigt tänker ni gå till era startled?
Quote from Camilla Höög on 14 May 2008, 10:20Det blir svart sopsäck och 1 timme innan start står jag på plats och börjar värma upp lugnt och stilla.
Det blir svart sopsäck och 1 timme innan start står jag på plats och börjar värma upp lugnt och stilla.
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 10:43i start grupp?
i start grupp?
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 10:46Promenera dit en timme innan, värm upp på en foltbollsplan, häng upp påsen i skogen, hoppa in i startgruppen (över kravllstaktet) en kvart innan, mys med de övriga 2000 i fållan..
Varit receptet i fyra år nu!
Promenera dit en timme innan, värm upp på en foltbollsplan, häng upp påsen i skogen, hoppa in i startgruppen (över kravllstaktet) en kvart innan, mys med de övriga 2000 i fållan..
Varit receptet i fyra år nu!
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 11:06Ingen som blir sur när du hoppar in bara : -)
Ingen som blir sur när du hoppar in bara : -)
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 11:07Man får se det som att man hjälper folk med sista taggningen när man lite fräckt hoppar över staketet.
Faktum är att det kan vara svårt att få en bra plats genom att bara vara tidig och gå framåt efersom SÅ många hoppar in från sidorna.
Man får se det som att man hjälper folk med sista taggningen när man lite fräckt hoppar över staketet.
Faktum är att det kan vara svårt att få en bra plats genom att bara vara tidig och gå framåt efersom SÅ många hoppar in från sidorna.
Quote from Camilla Höög on 14 May 2008, 11:27Startgrupp 2. Vill vara i hyffsad tid för att få en plats tillräckligt långt fram.
Startgrupp 2. Vill vara i hyffsad tid för att få en plats tillräckligt långt fram.