Quote from Lotta W on 13 May 2008, 22:11Jag brukar lägga överdragskläderna i en plastpåse och hänga dem på en gren i skogen bredvid Frölundaborg: har inte blivit av med något hittills...
Jag brukar lägga överdragskläderna i en plastpåse och hänga dem på en gren i skogen bredvid Frölundaborg: har inte blivit av med något hittills...
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 22:24Jag gör som Christer, lägger en påse med kläder i en trädklyka i skogsdungen vid målgången. Har fungerar i fyra år!
Iof ligger det bara en banan, en vattenflaska och en svettig collegetröja i påsen, kanske inte så stöldbegärligt...
Jag gör som Christer, lägger en påse med kläder i en trädklyka i skogsdungen vid målgången. Har fungerar i fyra år!
Iof ligger det bara en banan, en vattenflaska och en svettig collegetröja i påsen, kanske inte så stöldbegärligt...
Quote from Fredric Lagerström on 13 May 2008, 22:32Jo, men om man vill ha på tröjan ända till start? Det är ju ett tag man går där med sin grupp på 4000 pers mellan kravallstaketen. då kan man väl inte gå in i skogen?
Jag tänkte som ett alternativ att man skulle kunna ha på tröjan i starten och slänga av
Jo, men om man vill ha på tröjan ända till start? Det är ju ett tag man går där med sin grupp på 4000 pers mellan kravallstaketen. då kan man väl inte gå in i skogen?
Jag tänkte som ett alternativ att man skulle kunna ha på tröjan i starten och slänga av
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 23:27Oj, v och p är ju inte ens nära varandra på tangentbordet.
Får skylla på att jag precis hade kommit hem från ett otroligt givande intervallpass och var behagligt trött efter det.
SoPsäck ska det vara såklart. Den behöver man inte kolla efter loppet.
Oj, v och p är ju inte ens nära varandra på tangentbordet.
Får skylla på att jag precis hade kommit hem från ett otroligt givande intervallpass och var behagligt trött efter det.
SoPsäck ska det vara såklart. Den behöver man inte kolla efter loppet.
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 23:31men peter, det va väldigt mycket roligare med sovsäck
men peter, det va väldigt mycket roligare med sovsäck
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 00:05Jaaa, men bra mycket dyrare! Och det var ju det som dryftades. 🙂
Jaaa, men bra mycket dyrare! Och det var ju det som dryftades. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 00:07kan välja nu att ge mig in i en lång utläggning om blocket och tradera.
men jag backar och låter dig få sopsäcken
kan välja nu att ge mig in i en lång utläggning om blocket och tradera.
men jag backar och låter dig få sopsäcken
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 00:43Shyst! Kan jag nu bara få lite bra tips på bra pubar som serverar god Ale utefter banan så blir jag ännu gladare!
Shyst! Kan jag nu bara få lite bra tips på bra pubar som serverar god Ale utefter banan så blir jag ännu gladare!
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 06:46Kan du inte ta en picnic på lite Rune kakor och sportdryck? 😉
Kan du inte ta en picnic på lite Rune kakor och sportdryck? 😉
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 08:19Öl är en perfekt dryck att inmundiga samtidigt som man tittar på sport! 😉
Öl är en perfekt dryck att inmundiga samtidigt som man tittar på sport! 😉