Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenPrat för vecka 17
You need to log in to create posts and topics.

Vi missade ju vecka 16, vilket verkade funka ändå, jag kom typ på det på torsdagen, men såg att vi pratat så fint i 15 tråden så de fick vara. 🙂 Så nu tar jag lite insiativ här.
Kan vara bra att ha färska trådar ibland
Som jag skrivit lite överallt idag,

Jag tänkte också på det men tyckte det var för sent att fixa en ny tråd... däremot kan du som skrev första inlägget ändra rubriken så att det står vecka 16 också 😉

Men sånt är drygt! 😛
Nu är jag på g för en ny vecka
AVslutade veckan som var (precis nyss) med lite rehabiliteringsträning. Känns riktigt skönt i benen/knäna 🙂

Hmm...började veckan med en vilodag, så nu blir det nog till att ligga i för att klara målet..men det fixar sig nog.. 🙂 Kände att jag behövde ännu en vilodag efter spinningen i lördags.. Nu är jag piggElin igen..så nu är det bara att ösa på...

Någon so

Det skulle väl vara halvmaran igår då BILD:http://www.odla.nu/forums/style_emoticons/default/devil.gif

hehe

Ny dag, nya tag!

Halvmara, bara så där.. Du är helt otrolig Maria! Ojoj, här ligger man verkligen i lä... Men jag ska också orka springa en halvmara snart.. 😉

KLART du gör, Elin.....jag skriver det igen - kan JAG kan ALLA! (t+)

Jag körde ett löppass med långa intervaller, 5x500 meter. Det var riktigt jobbigt, men skönt efteråt förstås...

Är inte den bästa veckan denna vecka.
Ska separera med sambon. Men jag ska försöka ta mig ut ändå. Blir simning med mamma ikväll. Hoppas jag inte bryter ihop.
Det är mitt val, men det är fortfarande en jobbig situation. Speciellt eftersom att han inte vil

Stackare, båda! Ingen ser att man gråter när det regnar.....och när man simmar. Jag hoppas att ni har folk att prata med! Kram.