Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenPrat för vecka 17
You need to log in to create posts and topics.

Marie: Jobbigt... Hoppas det ordnar sig till det bästa i alla fall! Kramar

Tänker på dig Marie!

Hur gör ni med hundarna??

Kram Evely

Hundarna är mina. Så dem får bo hos mig. Jag har sagt att de får komma på besök till honom ibland, nån natt, vecka kanske också. Men vi får se hur det blir. Han vill inte prata om något av det, vilket inte gör situationen lättare.
Det är jobbigt, men det

Maria vet du vad?! Jag kunde! Jag klarade det! Jag sprang just en halvmara...ojoj det var långt. Grymt jobbigt sista biten, men det gick ju! Tiden var inte den bästa, men nånstans måste man ju börja..? (H:)

Go Elin, Go Elin! Fantastiska du!!! Super-duper-duktiga du! Visst är du väl äckligt nöjd med dig själv just nu 😀

Grattis till din första halmara.

Marie: Jobbigt! Aldrig kul med kärleksbekymmer!

Elin: Grattis!!!

Tackar, tackar...

Ruggigt nöjd! Har ont lite bortikring idag men det får det väl vara värt... 😉 Blir väl till att låta de stackars benen vila lite idag. Har i alla fall kommit en bra bit mot veckans mål!

Nu ska man väl hitta på lite nya mål att sträva

Idag ska jag ta ett steg ut i det okända. Ska pröva ett pass - SATS dans... Jag har ingen koordination och är dålig på att dansa, men man blir ju inte bra genom att inte göra något. Så det ska jag testa idag! Känner mig supermodig!!!!

Johanna: Är inte heller så dansant av mig så du måste berätta hur det var, och hur du upplevde det att vara på "främmande" vatten?!

Elin: Det var SKITKUL!!!!! Har nog aldrig haft så roligt på ett pass! Visst, jag hängde inte alltid med, men det struntade jag i. Det gäller bara att släppa loss och inte tänka att alla andra ser en. För de har ju fullt upp med sig själva...

Enda nackdel