Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenPrat för vecka 17
You need to log in to create posts and topics.

Johanna: Så det kanske är möjligt att gå på ett sådant pass även för mig.. 😉 Bara man tar med sig en rejäl skopa självdistans och självironi.. 😉 Tror att det kan vara riktigt jobbigt om man "kan", ser ju alla fall ut så på de som kan..

Elin: Absolut ska du testa! Som du sa gäller det bara att hoppa runt och ha kul!

Johanna: Hmm..kanske ska ge det en chans!

Hur går det för er med era mål? Själv har jag 76% avklarat och ska snart ge mig på en lättare löprunda, om foten vill..den gör lite ont sedan min halvmara.

Brukar ni belöna er själva när ni uppnår mål? Hade ju

Jag gick imål igår, har satt igång med en ny rutin de dagar jag är hemma. Jag går en promenad innan frukost...

Frågan är var jag ska lägga målet nu (#) Kanske skulle börja med en försiktig höjning (H)

Jaghar gått ner i vikt! 🙂
Fastän jag har haft en skitigvecka! *stolt*
-0.9kg!!! (sedan förra veckan)

Grattis till viktminskningen Marie!

Nu är jag tillbaka! 🙂 Fick hem datorn idag, nyservad och efterlängtad. Helt galet hur handikappad man känner sig utan ständig tillgång till nätet.
Jag piggnade till efter några dagar på nya jobbet. Började cykla fram och tillbaka förra veckan och nu ha

Hejja dig Marie! Tycker det låter kanon..starkt att klara av det nu!

Ny metod! Får bara äta godis dagen jag väger mig. 😛 efter vägningen dvs, sen har man hela veckan att jboba bort det 😛 HAHAH

Har också kört så, med Viktväktarna. Funkade bra.
Har läst vad som händer, tycker att du verkar stark, Marie! Det är bättre att vara själv än med någon som drar ner en. Det är ok att vara ledsen också, samtidigt. Man kan också tänka så att nu när ni inte