Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenPrattråd för Juli (vecka 26-30)
You need to log in to create posts and topics.

Såå vi gör längre trådar nu, då de inte startas några nya trådar i "god tid" eller pratas så värst mycket i dem vi skriver.

Jag har semester nästan hela Juli ska bli skönt. 🙂 Blir förhoppningsvis lite mer motion då, och jag överväger projektet "vandra t

Haha... 😉 Jag antar att det är många s0m har semester.. 0m inte annat har tydligen mitt huvud gått på semester! Jag k0mmer att missa målet för första gången på de ca. 30 veck0r jag haft utmaningen... Jag håller på att tillfriskna nu men inte tillräckligt

88min promenad, 7 myggbett (minst) på ena axeln på ganska koncentrerat område!!! :s Börjar klia nu... doh! För jag har pillat lite på det, inte så smart av mig kanske
Men det var en riktigt go promenad iaf

Nu ska jag unna mig lite mer chokladpudding (på

Idag var jag på ett KI-boxpass, det var längesedan. På SÖndag åker jag till franska rivieran i 3 veckor. Förhoppningsvis blir det lite träning, jag har mina gummiband, vänner att powerwalka med mm 😀

Gummiband tänkte jag också ta med mig till Grekland. De tar så liten plats men man kan göra så mycket med dem 🙂

Låter välplanerat 🙂
Jag är ungefär halvvägs... 🙂 Känns bra. Blir lite festande på lördag, men inget på fredag, så man har ju hela lördag dag också att motionera sig på, blir gött det 🙂

Midsommarhelgen blev lite längre än tänkt, så jag tränade inget de första tre dagarna denna vecka. Så jag får ng också svårt att nå till målet. Men jag ska försöka...

Nu kommer jag att försvinna ett tag från er. Har ingen dator så det blir lite registrering när jag kan låna någon annans dator. Så jag får nog skippa veckomålen just nu. Tebax om några veckor. Ha en bra sommar allihopa!

Ny vecka, nya tag. Den här veckan ska jag nå målet igen. Sitter nu och väntar på att maten ska sjunka undan, så ska jag ta en joggintur...

Sitter också och väntar på att maten ska sjunka lite.. Har jobbat i natt så jag är lite mör, men en kortare lpprunda ska jag fixa.