Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenPrattråd för Juli (vecka 26-30)
You need to log in to create posts and topics.

Men vilken fast fin gump du måtte få 😉

en får ju hoppas i alla fall, fast det är knappt att den går att använda till att sitta på idag..

Denize du får ursäkta min virrighet 😛
Är faktiskt ganska övertygad om att det min nyaste medicin som gör detta med mig, för jag har varit allmänt virrig med det mesta, är ganska jobbigt vissa stunder.

F.ö. så var inte min promenad igår så smart, blev vä

Jag har under semestern återfunnit en gammal "kontakt". De 5 tibetanska riterna, som är stärkande yogaövningar för vitalitet. Det sägs att folk ser yngre ut och blir yngre i kroppen, när övningarna görs varje dag, men det tar jag med en nypa salt. Övninga

Nu åker jag på semester några dagar till Barcelona. Kommer inte att kunna skriva in nån träning (blir förmodligen mycket promenerande, skulle jag tro) förrän på onsdag. Behåller mitt mål nästa vecka i alla fall. (H)

Back on track. Eller ska försöka i alla fall 😀 Har haft lite svårt med motivationen men utan den här gruppen har du ju varit ännu svårare.
Startar med mål från och med imorgon 🙂

Varför känns det så segt ocxh motigt att träna just nu?? Jag var ju så extremt igång och så kom slutspurten på uppsatsen då jag inte hann och sen när jag lyckades komma igång fick jag asont i ryggen och nu är varje träningstillfälle så jobbigt att det int

Jag har precis kommit ut ur min svacka och jag tror på att helt enkelt inte sluta träna, men samtidigt inte ha de vanliga, höga kraven på sig utan att sänka kraven lite! Man måste hålla igång, men inte hur mkt som helst..

Jag tror att det är din kropp som säger ifrån Elin. Du ska hitta en bra nivå för dig som passar i det långa loppet, kanske får du acceptera att det tar tid att komma igång. Kanske var du till och med för aktiv innan du sänkte farten, sånt kostar, men jag

Nu har jag kommit hem från franska rivieran. Har en otrolig träningsabstinens eftersom jag helt enkelt inte har hunnit träna, det har varit fullspäckade dagar kl 7-01 varje dag. Så nu är jag riktigt motiverad att köra igång igen!