Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenPrattråd för Juli (vecka 26-30)
You need to log in to create posts and topics.

Satt också och väntade på att få komma iväg, men för min del var det skyfallen som hindrade. Är just nu hemkommen från en sen stavtur (kom inte iväg förrän 21.30). Det doftar fantastiskt gott av naturen på kvällen och efter regnet. Värt att vänta på 🙂

Att gå ut i morsse tog i som bara den.Är totalt mega trött idag, vill bara sova. Men ja tvingade iväg mig på en inte allt så lång runda, men 24 min blev de. Mycke bättre än 0 min.

Jag kämar på som vanligt. 🙂 Får i alla fall 26min när jag går till och från jobbet, är inte överdrivet mycket, men eftersom att jag inte har rutin på att vara på jobbet varje dag ännu så är det mer än om jag inte går till jobbet 🙂
Ska även börja promen

Jag velade LÄNge idag om jag skulle springa ute eller på gymet. Det är soligt och varmt men ändå blåsigt. Det värsta av två sidor. Varmt med luftmotstånd... Men det blev en utetur i alla fall och nu när den är över är det skönt!

Vad tyst det är här! Hur går det för er? Jag har börjat komma igång med träningen efter förkylningen först nu. Var i tisdags och fick en fruktansvärd träningsvärk. Idag tänker jag nog gå dit igen och innan dess ska jag köpa clips till cykelskorna jag köpt

Här går det bra! Jag är uppe i 69% av veckomålet efter en härlig löptur och rejäl stretching och sjukgymnastik igår. I dag ska jag cyckla till jobbet i hällregnet (de har satt upp parkeringsautomater där) över helgen åker vi till stugan så jag känner mig

Här funkar det rätt bra också, trots det eviga regnandet. Har gjort ca 350 av mina 600 min och trotsat vädret flera gånger. Tycker det är svårt att hålla igång annan träning än yoga och stavgången nu när F&S och min egen idrottsklubb har sommaruppehåll. F

Kämpar vidare och är lite mer än halv vägs med mitt mål. Imorrn blir de ännu ett steg närmare målet 😀

Får mosa på ordentligt i helgen, är ju då semestern börjar så tid lär jag ju ha i alla fall...

Gjorde slut med min sambo idag :s

Kan bara beklaga Marie... Tror inte att du är mogen än för de mer optimistiska varianterna.