Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenPrattråd september-oktober
You need to log in to create posts and topics.

Lite sent på det kanske, men ni har inte varit så pratiga. Idag är det måndag och dags att sätta fart på veckan!

Är alla friska!
Jag är ÄNTLIGEN frisk och ska ge mig iväg på aerobics idag. Lite ont i nacken bara - hoppas att det försvinner med värme och

FRISK 🙂 Hoppas jag är det ett tag nu...

Härligt, hoppas det går bra för er 🙂
En annan är helt slut.. :/ Tror det är för att jag sovit förlite hela helgen, och vill inte lägga mig och vila. .. Får ta det lite försiktigt så att det inte resulterar i en krash :s

Ikväll blir det med största sanno

Härligt att höra Denize och Marie! Här flyter det på ganska bra, ngn vecka har jag otur och får planera om, men oftast flyter det på ganska smärtfritt. Skönt. 🙂

Lite rinnig näsa och skuldkänslor för att jag glömmer kortisonsprejen (#) men det kan man j

3 dagar höll jag mig frisk 🙁 Magen mår ruttet å e seg som sjutton. Men ska försöka att promenera i mål den här veckan.

Hej igen! Nu är jag gift!!!!!!!!!!!!!!! (15/9) (L)
Har nu även tid att träna! Det är fortfarande lite pyssel med tack-kort och få ihop album å så. Är fortfarande i ett lyckorus efter bröllopet! Livet är underbart! Hehehehe!!

Grattis Billa!!! Va kul! 😀

Grattis Billa. Va roligt!

Tack!! Jag svävar som på små moln!! Vill ni se bilder!??!

http://thehouseofking.blogspot.com

O, just det, träning!
Tränade igår! Box 30 min å mage 30 min. ! Underbara pass bäggetvå! Kör dom tillsammans med min make ( (H:) Box-tränaren sa till å med att vi va så duktiga så om vi vill köra mer avancerat så är det bara att säga till! Just nu kör vi