Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenPrattråd september-oktober
You need to log in to create posts and topics.

Undrar bara är det fortfarande kört med att få in gruppmål? Det va ju så kul och en extra sporre att hjälpa till å sätta gruppmålet!

Usch, känner att jag tappat motivationen helt här. Hur tusan ska jag få in träning i veckan när jag åker tåg till och från jobbet vilket innebär att jag är borta från 7 till 18.15? Jag har precis börjat jobba kanske ska tilläggas, under hela långa sommare

Nej, jag är mest lite lat med gruppmålen. Men jag kan sätta in nu när tävlingen ändå är slut!

Helena: Jag tänker att man ibland har lite höga krav på sig själv 🙂 Om du är hemifrån så mycket så ÄR det svårt att få in så mycket träning som när man är ledig. Men det viktigaste är att du inte slutar träna! Någon eller ett par kvällar under veckan kan

Helena! Man behöver faktiskt inte så mycket träning egentligen. Det beror klart på vad man vill uppnå. Men jag läste ngn stans att 100 minuters promenad räcker för att både minska risken för diabetes och för att få hjärta och lungor att jobba bättre. Tyvä

Jag är fortfarande justerad i mitt knä och har just kommit upp i 15 minuter promenad (!), så jag åter kommer förhoppningsvis längre fram i höst.

Lie: Då går det i alla fall framåt 😉

Har ni andra gjort en bra start på veckan?

Tack Denize & Evely för snälla pepp-ord! Jag har nog lite höga krav ja, speciellt som jag ju kunnat ge mig ut när jag velat tidigare... Faktiskt så lär det vara ett gäng på jobbet som ska springa en runda på onsdagsluncherna, det låter ju lagom. Så kan ja

Grattis Billa!

Jag har varit lite oaktiv, både här på funbeat och med träningen i övrigt... :s Men jag har verkligen haft fullt upp och känt att det inte riktigt går ihop.

ööö! har haft en slapp vecka träningsmässigt. Imorgon har jag tänkt mig ett träningspass och om jag gör det så har jag 60 minuter kvar till mål. Skulle behöva peppas i mål. Vad kan jag göra?