Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenPrattråd september-oktober
You need to log in to create posts and topics.

Mata: jag med... Jag hade verkligen ingen lust denna vecka.
Tåhävningar framför TVn är rätt smart? Eller framför kopiatorn, det har jag kört med ibland när jag blivit stående där. (Inte för att jag skrivit upp det, men ändå)
Jag är såpass uttråkad idag s

tack Helena! Blev en lite promenad, får se om den räcker för att kommi mål...

Kom inte i mål den här veckan 🙁
Men där emot kom jag den här veckan i mål på mitt Års mål 🙂 vilket var att röra på mig minst 25000 minuter.

Jag har nu kommit upp i 94 % av mitt årsmål och ngn i november kommer jag att nå det. Jag är jättenöjd med det. Mitt årsmål var lagom högt (H)

Så här kan vi ju inte ha det! Vem är det, förutom jag själv, som latar sig så mycket att vi bara är uppe i 76% av veckomålet? Ut och träna tjejer!

Denna veckan har jag varit alldeles ovanligt flitig! Jag har faktiskt gått i mål två gånger 🙂

jag var lite förkyld så jag orkade inte rikgit, tänker ta igen det denna veckan, har inga elever så jag passar på att ta långpromenader på väg till jobbet.

Va du är duktig Evely! Fortsätt så! *klappar på axeln*

Jag promenerade mig in i mål förra veckan! Det är det som är bra med denna grupp, man gör lite extra bara för att få skriva att man kommit i mål! Ibland kör man även mer så man kan skryta om att man

Fast denna gången kan jag nog tyvärr inte skylla på denna gruppen, eller ens på funbeat i allmänhet. Jag gick en självförsvarsutbildning!m Det blev några timmar på mattan, och minutgirig som jag är så kan jag ju inte låta bli att registrera 😉