Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenPrattråd vecka 10
You need to log in to create posts and topics.

Snacka allt vad ni kan!

Äntligen!
Så tjejer (och de få killar som är med)
Hur ser planeringen ut för veckan som kommer? Tror ni att ni kommer nå era mål, (annars kanske ni hade sänkt det) och kommer ni ha massa grejer att göra som kanske sätter käppar i hjulen för er? 🙂
Jag ve

För några år sedan kunde man jobba 25, 50 eller 75% och vara sjukskriven resten. Kan man inte det längre?!

Jag menar; Har man svårt för att hålla sig jobbandes 50% så är det kanske både lättare och bättre att börja vid 25% och hålla sig där ett antal vec

Jag har ökat på mitt mål ännu lite till, får se hur det går. Har ju haft ganska många extra minuter de senaste veckorna... Hoppas väl att det bara ska flyta på som vanligt, skulle verkligen inte passa att bli sjuk nu... 🙂 Ska väl snart börja bege mig ut

Jag har fått två små käppar i hjulet. Jag hade egentligen tänkt ki boxa ikväll och kanske till och med höja målet denna veckan. Men sen kom en kursare och frågade om jag och några till ville ta en öl efteråt, och det är inte så ofta chansen kommer att umg

Jag ska börja med ett program från Marathon.se idag. Har anmält mig till Stockholm halvmarathon, så nu är det löpträning inför den som gäller. Börjar med ett lätt distanspass, jogging i 32 minuter. Känns jättekul, jag tycker det är så skönt att följa ett

Denize: Klart du ska dricka öl! Det måste man ju unna sig ibland (t+)

Någon öl blir det iofs inte för min del eftersom jag inte dricker det 😉 Men jag ska med iaf =)

Ha nu en riktigt trevlig kväll med dina kursare!

Träning är inte allt!

Evely, jo det finns säkert fortfarande, men jag har hittills bara fått vara sjukskriven 100% eller 50%. :/
Gick bra idag iaf, gjorde inte särskilt mycket, satt och skrev ner vad jag hade drömt under natten. Var väldigt klart i huvudet, var svårt att få de