Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenPrattråd vecka 10
You need to log in to create posts and topics.

Tack för tipset. Ja en banan går ju snabbt att stoppa i sig. Vatten dricker jag hela tiden. Har läst om proteindrinkar men det har jag inte hemma och vet inte om det är bra attt ta det mellan två pass. Men jag kör väl på en banan. Baspasset är så lätt så

Du kan ju också tänka på din egen ansträmgningsnivå. Ta det lite lugnt på basen och sen kan du pressa dig lite mer mot slutet i medelpasset kanske...

Ja det låter som en bra idé:-) Som tur är så är ju bas väldigt enkelt. Iaf den vi har då. Instruktören är ny och håller inte takten och påbörjar övningar helt fel. Ibland får vi stå och vänta in början på en övning för att hon har hamnat fel i låten. Känn

Ta en snickers emellan! 😉 Massa energi.. mmm

Just ja. Det har jag hört i ett antal trådar här. Undrar om man kan äta både en banan och en snickers... Mums 🙂

Snickers är ju aldrig dumt, om man bortser från att den innehåller en så himla massa kalorier. Ska man träna i nästan två timmar så försvinner väl dom...

Om du kan äta både och beror väl på hur du ligger till viktmässigt... Jag menar det blir ju en del kalorier och tar du inte i så mkt på baspasset så kanske du inte borde få i dig både snickers och banan..

Nä. Håller mig nog till bananen. Tänkte bara höra efter bra tips eftersom det inte är så bra att träna två timmar nonstop utan att få i sig nåt.

Tror att man överlever utan att få i sig nåt också. Har själv kört spinning 120 minuter i sträck utan att äta nåt och det har gått hur bra som helst. Inte piggast i stan efteråt men då kan jag stoppa i mig min banan... Har lite svårt att äta så nära innan

Är det nån som har provat sån där wibbplatta, eller vad det kan tänkas heta? Dom har köpt in en sån till gymmet där jag tränar fast jag har inte vågat mig på den än.. Är lite skeptisk.. 🙂