Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenPrattråd vecka 10
You need to log in to create posts and topics.

Jogga runt i vardagsrummet... 🙂 Är du inte bra toossig nu... Jaja all rörelse är väl bra rörelse...?!

Ja, det är klart jag är tossig. Jag är ju jag! (H:)
Det blev dock bara 10 av det, sedan fick jag känningar i knäna, så jag gjorde lite annat... 🙂
Var som när jag var ute i måndags så kommenterade några ungar att "här går det undan" jag joggade extremt l

Har visst slöat till mig rejält denna vecka Förra veckan var jag i mål på torsdagen, men det kommer inte hända idag...målet är knappt i sikte. Fast det är ju ett par dagar kvar...och idag ska jag göra ett litet ryck...

Hur går det för er andra? Kommer ni

Jag är i mål *skryter lite till* men på köpet har jag fyra blåmärken på armarna =P Ikväll blir det spinning och sen blir det nog vila i morgon!

Du hinner i mål, det är ju nästan halva veckan kvar!
Själv inser jag att jag inderskattade min träningsmängd ordentligt den här veckan så jag komer att få en del extra minuter innan veckan är slut.

Jag har precis varit ute och gått med båda hundarna själv, för första gången. Gick ju hur galant som helst. 🙂

67% klara har 100 minuter kvar. Kan dock gå i mål imorgon om jag mår bra...

Jag har 100min kvar jag också. Men det fixar vi. I morgon har jag vilodag, så det blir nog bara promenader och rehab. På lördag ska jag springa, om jag inte har ont i knät.

Det är gooooa tider ännu! (H)

Maria N:
Du har rätt, det finns hur mycket tid som helst.