Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenPrattråd vecka 10
You need to log in to create posts and topics.

81 % avklarat här. Får se om jag lyckas ta mig i mål idag. Annars får det bli i helgen...

Jag har ca 90 minuter kvar men det ska jag väl klara under helgen. Blir mest promenader eftersom jag fortfarande har jätteont i nacken och axlarna efter det fina fallet från hästryggen. 🙂

Lotta: KUnde du gå på dina inplanerade dubblapass, eller hade du för ont efter "flygturen"?

Tossiga hästar... När jag blev avkastad en gång skulle hästen springa över mig och lyckades självklart sparka till mig på benet, snacka om lårkaka...kunde inte röra benet på jättelänge. Jaja, dom är goa och snälla också när det passar dom... 😉 Hoppas att

Aj aj det lät inte kul. Jag hade ju iaf tur. Hamnade på rygg på nåt konstigt sätt i sadeln med benen i vädret. Sen gled jag av när hästen hoppade åt sidan och ramlade på ryggen. Men hästen sprang iväg så jag slapp bli trampad på. (och det är ju jag glad f

Jag tycker at de flesta hästar är väldigt duktiga på att hoppa över ryttare som har hamnat ivägen.(t+)

Men det förståss! Rädda och hönsiga kan de vara. Men tänk på hur ögonen sitter på dem. De sitter liksom mitt på sidorna så att de ser bra åt sidorna oc

Håller med till 100%! Red när jag var liten. Vi hade oxå egna hästar ett tag. men sen blev det inget på några år tills min mamma ville börja rida igen. Jag tänkte att jag hakar väl på. Det kan vara kul... Det slutade med att min mamma var tvungen att slut

Det närmaste jag har kommit hästar är när jag följde med en kompis på ridskötarskola när jag gick på lekis.
Då åt den upp min jordgubbsmössa 😛

Vet inte om jag klämmer in de sista minutrarna under helgen. Har fått enormt ont i knät. Först fattade jag inte varför, men sedan kom jag på att hundfan (den yngsta) hade studsat in i knät på mig när hon lekte med en annan hund :S Så idag har det bara bli

Ska skutta upp på cykeln och ta mig ut till geggspåren och springa i mål... Ska bli spännande att se hur geggigt det är...