Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenPrattråd vecka 10
You need to log in to create posts and topics.

Johanna, hur går marathonträningen? Har vart och spanat på deras program, kanske ska man testa. Fast har ju inte bestämt hur långt jag ska springa, halv- eller kvartsmara...

Jodå än så länge går det bra! Har blivit två pass igår och idag. Jag kör 2-timmarsprogrammet. Inte för att det är mitt mål, men för att jag gillade det programmet. Tycker det känns lagom varierat och inte för svårt.

Så båda dagarna har det varit 32 minut

Jaha.. Hur har det gått för er nu då? Två dagar är gångna.
Jag känner mig jätteduktig. Jag kände mig inte på topp igår (fast det blev ingen öl, en kursare var sjuk så vi diskuterade att ställa in det, sen började jag få mer och mer frossa under sista del

I måndags när jag skulle gå hem efter jobbet stod min man utanför med bilen. Han tyckte synd om mig för det regnade så hemskt. När jag kom hem fick jag ångest för att jag inte gått och satte mig på min träningscyckel. FYY F:::N vad ont det gjorde i baken

Jag har kommit exakt halvvägs. Blir inte så mycket träning i helgen eftersom jag ska jobba på lördag så det är nog bra om det inte är alltför mycket kvar.

Har investerat i ett par nya joggingskor idag, så nu finns inga ursäkter för att inte ta sig ut i

Jag har hittat massa grejer jag vill ha för träning.
För löpning:
Nya skor, en Ipod, ipodsportssetet, och gärna ett par nike+skor. Oh, inte att förglömma, en ordentlig sportbh! Något jag inte äger just nu.
För simning:
Vattentätt fodral till Ipoden (nano)

Såg att runnerstore hade rea på nike+ skor, i alla fall nån variant. Själv kör jag med vanliga nike och mp3 när jag springer. Bra musik måste man pumpa på i lurarna..plockade ihop lite ny löpmusik igår, sak testa imorgon om den är bra...

Jaha...nu får vi se hur det går med mitt dubbelpass imorgon. Lyckades ramla av hästen igår och har satans ont i axeln idag. Ska iväg och styrketräna ikväll men frågan är om jag kommer att klara att ens lyfta armen det minsta. Får köra ben och kondition is

Ajaj, stackare! Hoppas du inte är alltför blåslagen!? Kanske ska ta det lite lugnt idag då...

Jag har fått en sådan bra id´e idag!! 🙂 (kan inte få ´ över e:t 😛 )

Jag ska jogga inne! Det är så ruskigt ute, så jag vill inte. Så då ska jag jogga väldigt lugn takt, runt runt, i vardagsrummet, barfota 🙂 Mwaha.... Så länge man håller sig i rörelse