Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenPrattråd vecka 10
You need to log in to create posts and topics.

Jag hade suttit länge med planeringen för denna veckan i fredags. Så länge att jag idag glömt vad jag bestämt mig för. Jag träna egentligen bara det jag tycker är kul. Idag trodde jag att jag lagt in ett aerobicspass, men jag hade tydligen ändrat det till

Hade planerat in spinning 120 minuter idag men så ringde mamma och hörde om jag skulle med och simma istället så det blev 120 minuter simning istället...

Blev nog lite väl få vilodagar förra veckan, kanske ska klämma in två denna... Känner mig lite slite

2 timmar simning är najs det... 🙂 Duktigt jobbat. 🙂
Jag skippar gympan idag, massa träningsvärk. 🙂

Var lite kämpigt på slutet men det gick, sen fick jag ju sitta i bubbelbadet och ångbatun som belöning, gött!

Bäst att vila med träningvärk...! Får lite för lite sånt... 🙂

Denna veckan kommer att bli aktiv, jag har ganska mycket tid och dessutom ingen träningsvärk!
Har dock inlett lite lugnt med yoga idag 🙂

Skönt! Själv ska jag testa yoga med ny instruktör imorgon, tyckte inte om den gamla så nu hoppas jag på Emma!!

Jag har ett litet problem så jag kollar med er om det är någon som har något bra tips. Tänkte gå och köra ett dubbelpass på torsdag. En kompis vill gå på bas(friskis) så jag tänkte gå med henne. Sen vill en annan gå ett medelpass direkt efter och det vill

Dom gånger jag har kört dubbelpass har det vart kanon men bara en banan... Fast man får se till att man ätit en del innan första passet och massor efter sista... 🙂

Drick en massa vatten också...