Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenPrattråd vecka 18
You need to log in to create posts and topics.

Igår hade jag en riktig dagen-efter dag och jag var SÅ sugen på att ÄTA. Så jag bestämde mig för att jag skulle få äta igår. Jag körde i mig mörk choklad, mackor och nötter. Sen mådde jag SÅ illa. Fy fan, kunde inte äta nåt mer på hela dagen. Usch den kän

Tänk bara om man kunde lyckas komma i håg hur illa man faktiskt mår av att moffa i sig godis..då skulle det inte var så svårt att låta bli. Minnet är bra, men väldigt väldigt kort.. 😉

Jo det är ju så tyvärr! Men än så länge kommer jag ihåg, för jag mår fortfarande lite illa...

Nu har ja fått jobb o dom har internett här. =) så nu kan ja börja regga min träning igen. Hurra!! mitt nät hemma borde allt gå igång snart oxå. Har kännt mig jätte ensam utan er här.

Välkommen tillbaka Anna-Karin!

Vad roligt att du är tillbaka! jag började faktiskt fundera på hur lång tid det skulle ta för ditt internet. Känns som en evighet!

Jag har gått i mål!! 🙂

Har promenarat med hundarna idag på kvällen tillsammans med Evelina, var riktigt trevligt. 🙂 Vi trodde ingen av oss att vi skulle ta oss ut för klockan började dra iväg, men det gick vägen ändå. 🙂

Sedan tidigare idag på jobbet

Ojoj, redan i mål?! Här är man alltså helt avhängd.. 😉 Kämpar vidare mot mitt mål. Har enorm träningsvärk i skinkorna efter gårdagens smithmaskin övningar..ajajaj. Så är lite lätt rörelsehindrad nu..tänkte dra ut och springa lite senare, får väl ha byxor

EE: Eftersom jag har två hundar och ett mål på "endast" 300min, så gick det fort denna veckan, trots att jag bara var ute 20min i tisdags 😛

VVV = Vilja våld och vacelin är mitt nya slagord tror jag. 🙂

Goda vänners sällskap är också bra. Har bestämt m

Jag ligger efter med målet i veckan. Blev lite för mycket fest och för lite träning under veckans två första dagar. Men helgen blir lugn, så då får jag fösöka ta igen det. Idag ska det i alla fall bli många promenader med hunden!