Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenPrattråd vecka 18
You need to log in to create posts and topics.

Marie: Det vet isåntfall jag med eftersom vi känner samma person 🙂 Troligen vet jag vem det är som ordnar det i andra delar av landet också eftersom jag är en sån där galen rejvare sen massa år tillbaka.

Va tufft med utomhusrave! Vart är det då?! Jag som inte hört talas om det å jag bor i v-ås!! Jag tror jag börjar bli mossig! Hehehe!!

Billa: Jag tror inte du är mossig 🙂 Jag tror bara det handlar om att ha bra kontakter i såna här fall eftersom de ofta försöker hålla festerna hemliga för att förhindra att fel folk eller polisen kommer och bråkar.

Ja precis Rebecka 😉 Antar att det måste vara han. För han har ju pratat om det en del de senaste dagarna. 🙂

Hade varit skoj att dra på rave nån gång. 🙂 Studsa lite 😉

Oki! *phew* Blev nästan orolig där! Hehehe!!

Sitter och laddar inför dagens löprunda, eller snarare låter frukosten sjunka undan tillräckligt för att slippa håll.. Denna vecka har det inte blivit så mycket träning alls, men det är väl säkert bra att ta det lite lugnare ibland också.. Får se om jag l

Jag kan inte fatta att jag kom i mål idag 😉 Jag har känt mig hängig hela dagen så det har inte blivit den träning jag egentligen tänk mig idag. Men så ikväll så började jag piggna till lite och bestämde mig för att ta en promenad. Jag har tänkt gå en pro

Synd att ja inte hade tillgång till en dator i helgen, ni har ju diskuterat för fullt om rave. Vilka va de ni kände?? Ja känner hela högen som arrangerade.

Va en okey fest, va inte kvar så länge, va för trött!! Fick aggera lite taxi istället.

Anna-Karin: Ser du bor i mina gamla trakter. Växte själv upp på Önsta innan jag flyttade till Skallberget. Det är killarna i Tilt jag känner. Ludde bla. är min bästa kompis. Jag antar det är samma gäng du menar. Lillebrorsan min var visst med och rekade p

Jag känner också Ludde, fast inte lika bra 😉