Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenPrattråd vecka 18
You need to log in to create posts and topics.

Efter kvällens yoga pass ikväll är jag i måååål!!! Tjohoo!
Ska bli så skönt med yoga! Älskar det verkligen!

Häer går det bra! Jag har 30 minuter kvar till mål och jag ska till uni i morgon, vilket ger en 25 minuters cyckeltur...

Och sen hela helgen på mig att harva in ytterligare 5 mnutrar ska väl inte bli ngra problem 😉

jag ska ge mig själv extra motion idag! Cykla till simhallen! Får se hur det känns efteråt. kanske inte ens orkar simma när jag är där 😉
Men då kan man ju unna sig bubbelpoolen en stund 😀

Blidde ingen löprunda igår.. 🙁 Bytte däck på cykeln istället.. Får väl försöka kompensera det idag.. Är just nu en ganska bra bir från mål..men kommer nog att fixa målet i alla fall!

Ikväll blir de massa motion. Först ridning i en timme, sen bär de iväg ut i skogen för årets första utomhus rave för min del 😀 blir nog en del dans.

Har skrivit in mig på I Trim. Hade aldrig gjort ett cikelpass tidigare, jisses va jobbigt de va. Men super skoj. 30 min o sen är man "död" haha!! De har blivit kul att träna, kul att gå ut o gå osv. Allt är bara härligt, och 4 kg tappade sen ja började fö

Jag har 12 minuter kvar på mitt mål så det ska jag nog klara av. Grattis Anna-Karin till viktnedgången! 🙂

Utomhus rave? Det får du berätta om!

Jag har ett nytt mål!! Idag ska jag få ut min sambo på en joggingtur på 3 km.! Hoppas jag klarar målet! Försöker peppa honom genom att få honom att anmäla sig till blodomloppet. Han är helt anti-träning men klagar varje dag på sin vikt. Nån som har nå tip

Om Anna-Karin bor i Västerås trakten så vet jag en som är med och arrangerar utomhusravet 😉