Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenPrattråd vecka 24
You need to log in to create posts and topics.

Det är roligt att se att ni inte gett upp totalt i sommarvärmen. Inte så många som har sänkt sina mål. Så flickor och pojke: JOBBA JOBBA JOBBA!!!

Och godmorgon för er som inte går in och tjuvläser mitt inlägg i natt 😉

Är det redan dags att lägga sig??? *s*

Ja tyvärr Maria! Fast ögonen går ändå i kors i dag! Fast du var förstås uppe för att löpa, visst?

Jo, men när jag skrev var jag hemkommen sedan länge.
Ny vecka gänget!

JOBBA, JOBBA (H)

Jupp, en ny vecka med nya möjligheter!!

Denna vecka böjar jag jobba efter ganska exakt 6 månaders arbetslöshet! Börjar imorrn! Ska bli så spännande! Får se hur det kommer funka med träningen nu när jag börjar jobba, men det är bara att kämpa på!

Idag sk

Jäklar vad jag tränade förra veckan! Men det är så skönt att vara ute med hunden när det är så härligt väder. På kvällarna skulle jag kunna gå hur länge som helst. Nåja, den här veckan ska jag nog ta det lite lugnare! Kroppen behöver vila lite.

Ja jäklar va du tränar Johanna! *imponerad* Hinner du med nåt annat?!?

Ja, jösses vilken stapel!!! BILD:http://www.odla.nu/forums/style_emoticons/default/sweatingbullets.gif

Det blidde en cykeltur hem till min kompis idag! Hon bor en bit utanför stan! Till henne är det 20 km men sen visade hon en väg som man kan ta när man cyklar, man kommer inte igenom där med bil och den vägen va 15 km ! Så jag har cyklat sammanlagt 35 km i

Bra gjort Billa, o härligt med en gratis solbränna! Hihi.