Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenPrattråd vecka 24
You need to log in to create posts and topics.

Varför kan man inte längre se hur det går för hela gruppen? Det där diagrammet?

För att funktionen inte fungerar för tillfället, det går inte att sätta mål!

Jag kommer nog inte i mål den här veckan. Min hals gör ont som bara den.

Jag har haft förkylning/influensa liknande. Hostat som en tok.. och sedan har jag haft lite problem med balansen, så det har inte varit det lättaste att motionera, har hela tiden blivit skrämd av obehaget som suttit i kroppen :s
Har typ darrningar/pirrkä

Över 39 grader i feber.. så ja håller mig liggandes. Dumt att utmna sig själv. Ja har ju nu mera lärt mig att lyssna på min kropp. 😀 Så vila är mitt motto just nu tills ja mår bra igen.

Jag klarade inte mitt mål... 🙁 usch, tråkigt när det händer. Men började den nya veckan med att ta en morgonpromenad. Kommer nog att bli svårt att hålla målen i sommar. Jag kommer vara bortrest en del och då är det svårt att springa på friskis och jag v

Lotta - vi har oxå glocalnet. Och det tog evigheter innan vi fick tillbaka de. Fick ingen info om när den skulle bli inkopplat heller. Utan ja fick ringa o "tjata" om de.

Men va kul...verkligen! 🙂 tack för informationen. Då vet jag vad jag har att vänta mig...

Det stämmer bra överens med deras reklam! De lovar verkligen ingenting mer än att det ska vara billigt. Men för de två månaderna kan ni väl inte betala ngn avgift!!!!

Det har jag inte ens tänkt på, men det borde man ju verkligen inte göra. Måste kolla upp det. Tack för tipset! 🙂