Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenPrattråd vecka 24
You need to log in to create posts and topics.

Det fina med en sån tur är att den bara är skön! Känns inte just då som träning! Sen vilade jag hos min kompis å solade där ett par timmar innan jag drog mig hem! Min Mp3 spelare är fantastisk när man ska ut på sånna äventyr! Ozzy ozbourne är toppen cykel

Jag fick mina 60min idag, med 4min marginal 😉 Var skönt.
Fast jag är lite sjuk, men 60min per dag går allt att fixa!
Nu är det dock läggdags

Grattis till jobbet, Billa! (t+)

Tycker att det svåraste är att gissa antal minuter... Skriver jag för lite och orkar mer, då känns det bortkastat. Då höjer jag så klart och orkar jag inte det jag skrev då känns det misslyckat även om jag egentligen är nöjd med det jag gör.

Så jag tar

Grattis till Jobbet Billa! Hoppas att du slipper vara arbetslös till hösten!

Jo visst är det svårt att gissa antalet minutrar. Jag tänker som så att det är en sporre, som hjälper till att håll amig ur de värsta dipparna, sen blir det mycket ibland och of

Tack alla! Måste säga att ¨mitt nya jobb är sååå kul! Jag längtar tills jag ska dit imorrn! Har aldrig känt så här för ett jobb innan! Det är kul arbetsuppgifter, jag lär mig massor,trevliga chefer, trevlig personal och trevlig stämning! Bäst av allt är n

Tjennare gänget - jag tackar också för mig. Tycker att jag har struktur på träningen OCH disciplinen 😉

TACK för allt stöd och pepp (L) och fortsätt jobba hårt!

Nu har jag köpt mig en cykel så nu blir det en miniträning till jobbet också i Göteborgs alla uppförsbackar 🙂

Älskar också statistik! I efterhand. Märkte för ett tag sen att jag bara blir stressad av att sätta egna mål på min sida så det la jag ner. Det enda jag hade kvar var veckomålet här men det ville jag inte heller ha en mätare för. Tycker att det är roligar

Mie! Vad jätteroligt att du ska igång igen! Grattis!