Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 12:34jo det var lite lerigt på sina ställen förra året.
Börjar dra ihop sig nu!
jo det var lite lerigt på sina ställen förra året.
Börjar dra ihop sig nu!
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 20:00Var ute och sprang på idag, klarade en mil, så det blir nog till att jag ställer upp ändå. Så kanske jag kan lyckas få en bättre tid i år!
Var ute och sprang på idag, klarade en mil, så det blir nog till att jag ställer upp ändå. Så kanske jag kan lyckas få en bättre tid i år!
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 20:07klart det blir torrt och varmt.
är det det, kan jag komma i korta tights jag med.
om inte annat så för att psyka er andra, ler.
klart det blir torrt och varmt.
är det det, kan jag komma i korta tights jag med.
om inte annat så för att psyka er andra, ler.
Quote from Elias Engqvist on 16 March 2009, 08:14Då får man väl ta mörka solglasögon då 🙂
Då får man väl ta mörka solglasögon då 🙂
Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 21:17Passade på att anmäla mig i sista sekunden. Imorgon är sista dagen för efteranmälan!
Det blir nyttigt att köra igenom en tävling såhär i början på säsongen. Just nu känns det som jag har ganska dålig koll på vad jag kan tänkas klara av.
Passade på att anmäla mig i sista sekunden. Imorgon är sista dagen för efteranmälan!
Det blir nyttigt att köra igenom en tävling såhär i början på säsongen. Just nu känns det som jag har ganska dålig koll på vad jag kan tänkas klara av.
Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 21:26Jag hoppas på under 45min. Då skulle jag bli SÅ glad. Banan ska vara gansla flack så det borde vara bra förutsättningar till att lyckas.
Jag hoppas på under 45min. Då skulle jag bli SÅ glad. Banan ska vara gansla flack så det borde vara bra förutsättningar till att lyckas.
Quote from Funbeat user on 18 March 2009, 08:49Nja.. det är dryga veckan kvar för efteranmälan enl. hemsidan.
"Det går dock bra att göra en efteranmälan fram till den 26 mars. Avgiften är 195 kr."
Nja.. det är dryga veckan kvar för efteranmälan enl. hemsidan.
"Det går dock bra att göra en efteranmälan fram till den 26 mars. Avgiften är 195 kr."
Quote from Funbeat user on 22 March 2009, 13:27Nu har man sprungit runt banan ett par gånger nu (halvmilar), och senast idag var det mkt fint underlag. Dock är det fortfarande lite slaskigt i Stora skuggan spåren och ner mot Lappkärret. Hoppas på en fin vecka nu så torkar det upp där med (H)
Nu har man sprungit runt banan ett par gånger nu (halvmilar), och senast idag var det mkt fint underlag. Dock är det fortfarande lite slaskigt i Stora skuggan spåren och ner mot Lappkärret. Hoppas på en fin vecka nu så torkar det upp där med (H)
Quote from Funbeat user on 22 March 2009, 14:44Sprang med TSM-gruppen där idag. Det är som sagt lite isigt och slaskigt mellan Stora Skuggan och Lappkärret (en km ungefär) men annars var asfalt. Hoppas dom hinner sopa den i veckan 🙂
Sprang med TSM-gruppen där idag. Det är som sagt lite isigt och slaskigt mellan Stora Skuggan och Lappkärret (en km ungefär) men annars var asfalt. Hoppas dom hinner sopa den i veckan 🙂
Quote from Funbeat user on 22 March 2009, 16:12Mattias: Inte för att göra dig besviken men så jätteplatt tycker jag nog inte att banan är!
Mattias: Inte för att göra dig besviken men så jätteplatt tycker jag nog inte att banan är!