Quote from Elias Engqvist on 22 March 2009, 16:1650m stigning totalt fick jag ihop förra året! Låter nästan lite mycket...
50m stigning totalt fick jag ihop förra året! Låter nästan lite mycket...
Quote from Funbeat user on 22 March 2009, 16:18Det beror väl lite på hur dom där 50 m kommer???!!
Jag har sprungit banan och jag tycker inte att den är så himla platt och lättlöpt.
Det beror väl lite på hur dom där 50 m kommer???!!
Jag har sprungit banan och jag tycker inte att den är så himla platt och lättlöpt.
Quote from Funbeat user on 22 March 2009, 16:55Maria H: Tack. Då kanske man ska tänka sig för lite innan man spättar iväg med ett för högt tempo. En oväntad backe i slutet av loppet kan gör att man går in i väggen.
Eventuellt kan det vara värt att åka dit i veckan och rekognosera lite. Det är väl in
Maria H: Tack. Då kanske man ska tänka sig för lite innan man spättar iväg med ett för högt tempo. En oväntad backe i slutet av loppet kan gör att man går in i väggen.
Eventuellt kan det vara värt att åka dit i veckan och rekognosera lite. Det är väl in
Quote from Elias Engqvist on 22 March 2009, 23:29Det är 2 varv och nästan i slutet av varvet kommer en kort men rätt brant uppförsbacke!
Det är 2 varv och nästan i slutet av varvet kommer en kort men rätt brant uppförsbacke!
Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 06:54Den längre backen ungefär på mitten av varvet räknas alltså inte? 😉
Den längre backen ungefär på mitten av varvet räknas alltså inte? 😉
Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 08:27Ja, strax innan Stora Skuggans värdshus är det ju två backar.
Ja, strax innan Stora Skuggans värdshus är det ju två backar.
Quote from Elias Engqvist on 23 March 2009, 10:39Maria - jag har sprungit olika kombinationer av den där banan flera gånger i månaden de senaste 40 åren så jag känner till alla backar o svängar, gruskorn o pinnar - men nu pratade vi om backe i slutet på rundan...
Maria - jag har sprungit olika kombinationer av den där banan flera gånger i månaden de senaste 40 åren så jag känner till alla backar o svängar, gruskorn o pinnar - men nu pratade vi om backe i slutet på rundan...
Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 20:39"Bror Duktig" regerar...hehe...;)
"Bror Duktig" regerar...hehe...;)
Quote from Elias Engqvist on 24 March 2009, 09:38Mja, då jag pluggade bodde jag på ena sidan om området (Lappis) och sen har jag bott (nästan hela tiden) på andra sidan (Hjorthagen)...
Så det är ju ett lämpligt ställe att springa på...
Mja, då jag pluggade bodde jag på ena sidan om området (Lappis) och sen har jag bott (nästan hela tiden) på andra sidan (Hjorthagen)...
Så det är ju ett lämpligt ställe att springa på...
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 19:57Oki...christer....tar tillbaka det förra...?!:-)
Oki...christer....tar tillbaka det förra...?!:-)