Quote from Funbeat user on 28 March 2009, 16:14Isf. blir det nog grisigt på varv 2..
Isf. blir det nog grisigt på varv 2..
Quote from Funbeat user on 28 March 2009, 18:24Maken nämnde något om att de skulle sopa asfalten, för att minimera snubbelrisken!
Maken nämnde något om att de skulle sopa asfalten, för att minimera snubbelrisken!
Quote from Funbeat user on 28 March 2009, 19:44Tror nog Premiärmilarna får det bättre än vad vi hade det i Vällingby idag. Blask å slask å en djävla massa vattenpölar. Fossingarna genomvåta efter fem km...men lika bra det så slapp man kuta sicksack utan kunde hålla rakt spå. Såg ändå på dom sista varv
Tror nog Premiärmilarna får det bättre än vad vi hade det i Vällingby idag. Blask å slask å en djävla massa vattenpölar. Fossingarna genomvåta efter fem km...men lika bra det så slapp man kuta sicksack utan kunde hålla rakt spå. Såg ändå på dom sista varv
Quote from Funbeat user on 28 March 2009, 23:42Från hemsidan:
Efter snöfallet under fredagskvällen plogas och sopas Premiärmilens bana på lördagen så att banan ska vara torr och fri från isfläckar på söndagen.
Väderleksprognosen talar om uppehållsväder och fyra-fem plusgrader på lördagen och söndagen
Från hemsidan:
Efter snöfallet under fredagskvällen plogas och sopas Premiärmilens bana på lördagen så att banan ska vara torr och fri från isfläckar på söndagen.
Väderleksprognosen talar om uppehållsväder och fyra-fem plusgrader på lördagen och söndagen
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 09:08It will be legendary!
It will be legendary!
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 16:01Så. jävla. nöjd. nu.
🙂Synd på väglaget, men det var inget fel på vädret i alla fall. Sprang in exakt på min måltid, sånt blir man ju också glad av!
Så. jävla. nöjd. nu.
🙂
Synd på väglaget, men det var inget fel på vädret i alla fall. Sprang in exakt på min måltid, sånt blir man ju också glad av!
Quote from Elias Engqvist on 29 March 2009, 16:28Jag med 🙂 Dvs Jag skulle springa under 50 och det blev 49:51 (enl min klocka)
Slog min tid från förra året trots sämre väglag!
Härligt!
Jag med 🙂 Dvs Jag skulle springa under 50 och det blev 49:51 (enl min klocka)
Slog min tid från förra året trots sämre väglag!
Härligt!
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 16:4140.38 för mig. Lite sämre än jag hade hoppats på, men godkänt ändå.
40.38 för mig. Lite sämre än jag hade hoppats på, men godkänt ändå.
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 16:45Jag är nöjd och glad att ha genomfört mitt första riktiga millopp på 41:38 (enligt min klocka, hoppas de hittar mig på filmen så jag får en officiell tid). Hade hoppats närmare 41, men trodde väl egentligen inte att det var möjligt. Kul var det iaf!
Jag är nöjd och glad att ha genomfört mitt första riktiga millopp på 41:38 (enligt min klocka, hoppas de hittar mig på filmen så jag får en officiell tid). Hade hoppats närmare 41, men trodde väl egentligen inte att det var möjligt. Kul var det iaf!
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 17:14Jag sprang också in exakt på måltiden...tja 2 sekunder hit eller dit. 47.02.
Är nöjd för jag har just repat mig ifrån förkylningen.
Jag sprang också in exakt på måltiden...tja 2 sekunder hit eller dit. 47.02.
Är nöjd för jag har just repat mig ifrån förkylningen.