Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 14:23🙁 det blir ingen premiärmilen för mig. är allt för otränad ....
🙁 det blir ingen premiärmilen för mig. är allt för otränad ....
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 15:16Halle, jo du kommer att klara Premiärmilen. Jag har kollat din kalender. Om du lägger upp loppet så att du löper 2 km, promenerar 1 km, löper 2 km osv så bör du komma runt på ca 1:12:00. Det är en bra öppning på säsongen.
Halle, jo du kommer att klara Premiärmilen. Jag har kollat din kalender. Om du lägger upp loppet så att du löper 2 km, promenerar 1 km, löper 2 km osv så bör du komma runt på ca 1:12:00. Det är en bra öppning på säsongen.
Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 14:31Skulle vara jätteroligt att träffa dig där Halle.
Vill inte vänta till tjejmilen, ler.
Skulle vara jätteroligt att träffa dig där Halle.
Vill inte vänta till tjejmilen, ler.
Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 14:35jo kom igen Halle
du kan ju varva jogga och gå, bara känslan att ta dig runt kommer vara värt det! peppa peppa
jo kom igen Halle
du kan ju varva jogga och gå, bara känslan att ta dig runt kommer vara värt det! peppa peppa
Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 14:54Någon som har koll på banans skick, is? vatten? eller torrt och fint?
Någon som har koll på banans skick, is? vatten? eller torrt och fint?
Quote from Elias Engqvist on 27 March 2009, 15:10Borde vara torrt på asfalten iaf...det är ju en km eller så på grusgång o där kan det nog åtminstone sista biten (som ligger i skugga) vara lite isigt...man kan ju hoppas att arrangörerna gör nåt åt det isf
Borde vara torrt på asfalten iaf...det är ju en km eller så på grusgång o där kan det nog åtminstone sista biten (som ligger i skugga) vara lite isigt...man kan ju hoppas att arrangörerna gör nåt åt det isf
Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 18:57Jag hoppades också på torrt, men sen kom det ju mer snö vid halvfemtiden eller nåt. Jag sprang en kort sväng hem från jobbet idag och får verkligen hoppas att det inte blir en sån här snöstorm på söbdag, brrrrrrrr :(!
Jag hoppades också på torrt, men sen kom det ju mer snö vid halvfemtiden eller nåt. Jag sprang en kort sväng hem från jobbet idag och får verkligen hoppas att det inte blir en sån här snöstorm på söbdag, brrrrrrrr :(!
Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 20:01Sprang en mil runt Årstaaviken precis efter jobbet (18-snåret). Då var det 1-2 cm snö men inte halkigt. Nu är det ju på nollan och det fortsätter komma ner lite. Lördagen blir spännade! Inte minst för dom som ska springa i Vällingby.
Sprang en mil runt Årstaaviken precis efter jobbet (18-snåret). Då var det 1-2 cm snö men inte halkigt. Nu är det ju på nollan och det fortsätter komma ner lite. Lördagen blir spännade! Inte minst för dom som ska springa i Vällingby.
Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 20:38Tack för att du påminde mig...?! Hade näst intill glömt såväl loppet i morgon som det snöovädret som just drar över oss här uppe i Månkarbo. Det är nog nere i Vällingby till kl 11.00 ungefär i morgon. Ska man satsa på ovallat eller köra med fäste..???:-(
Tack för att du påminde mig...?! Hade näst intill glömt såväl loppet i morgon som det snöovädret som just drar över oss här uppe i Månkarbo. Det är nog nere i Vällingby till kl 11.00 ungefär i morgon. Ska man satsa på ovallat eller köra med fäste..???:-(
Quote from Funbeat user on 28 March 2009, 14:31Jag var ute vid Stora Skuggan vid 12-tiden idag, och då var det rejält med snösörja på den del av banan som inte går på asfalt. På asfalten såg det ok ut, men grusigt. Nu är det ju lyckligtvis ganska varmt idag, så det smälter i snabb takt. Med lite tur k
Jag var ute vid Stora Skuggan vid 12-tiden idag, och då var det rejält med snösörja på den del av banan som inte går på asfalt. På asfalten såg det ok ut, men grusigt. Nu är det ju lyckligtvis ganska varmt idag, så det smälter i snabb takt. Med lite tur k