Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 20:36Haha ja du Jari, men inget ordbajseri här inte! 😉
Haha ja du Jari, men inget ordbajseri här inte! 😉
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 20:37Tycker ni kan joina oss i en grupp där ni kan adda era youtubelänkar med bra musik, så det blir lite mer drag i den gruppen.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=433925
Tycker ni kan joina oss i en grupp där ni kan adda era youtubelänkar med bra musik, så det blir lite mer drag i den gruppen.
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 20:38Mähh? Får jag inte ordbajsa? *suckar* 🙁
Mähh? Får jag inte ordbajsa? *suckar* 🙁
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 20:39Jovisst får du det, men då kanske du åker på dig något! 😉
Jovisst får du det, men då kanske du åker på dig något! 😉
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 20:40Ähh, nu pratar du i godisskålen 😉
Ähh, nu pratar du i godisskålen 😉
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 20:41Nej nej inte jag inte! Jag är ju alltid pigg och go 🙂
Nej nej inte jag inte! Jag är ju alltid pigg och go 🙂
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 20:41Mm... *muttrar*
😉
Mm... *muttrar*
😉
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 20:44positiv inställning vettu 😉
Nog för att jag har en massa läxor att göra då men...
positiv inställning vettu 😉
Nog för att jag har en massa läxor att göra då men...
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 20:45Jaha, positiv... *tänker efter*... är det DÅ man ler och så? Att man liksom är glatt lagd som person? 😉
Jaha, positiv... *tänker efter*... är det DÅ man ler och så? Att man liksom är glatt lagd som person? 😉
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 21:03Haha jag har ingen aning, mina lärare brukar kalla mig positiv emellanåt när jag slutar klaga på allting så antagligen 😉
Haha jag har ingen aning, mina lärare brukar kalla mig positiv emellanåt när jag slutar klaga på allting så antagligen 😉