Quote from ellen olsson on 9 May 2009, 23:49Är det inte snarare typiskt svenskt?
Är det inte snarare typiskt svenskt?
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 23:51Jag kan ta komplimanger men tycker jag får alldeles för få sådana
Jag kan ta komplimanger men tycker jag får alldeles för få sådana
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 23:53Men Andrew då kan jag ge dig några varje dag så du blir glad! 🙂
Men Andrew då kan jag ge dig några varje dag så du blir glad! 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 9 May 2009, 23:55Typiskt svenskt att ha förutfattade åsikter om hur män är.
Typiskt svenskt att ha förutfattade åsikter om hur män är.
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 23:55Hyggligt. Börja med att tala om för mig hur smart jag är som tänker springa en halvmara i morgon trots att jag som mest sprungit 5 km senaste året. Så jag kan sova lugnt
Hyggligt. Börja med att tala om för mig hur smart jag är som tänker springa en halvmara i morgon trots att jag som mest sprungit 5 km senaste året. Så jag kan sova lugnt
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 23:59Andrew: du är jättesmart som ska springa en halvmara imorgon! Håller tummarna för dig att det går bra 😉
Andrew: du är jättesmart som ska springa en halvmara imorgon! Håller tummarna för dig att det går bra 😉
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 00:54halöåöåöåö Sara,
såö du menar att du måöåölar båöåöten blåöåö åö jag heter Håöåökan 😀
halöåöåöåö Sara,
såö du menar att du måöåölar båöåöten blåöåö åö jag heter Håöåökan 😀
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 01:11Naj, Heåkan. Deit äir din beåt heun meålar bleå, hennesa äir geul!
Naj, Heåkan. Deit äir din beåt heun meålar bleå, hennesa äir geul!
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 08:45Ha ha... 😀 Inte riktigt men om det gör dig gladare så kan du få tro att jag pratar så 🙂
Ha ha... 😀 Inte riktigt men om det gör dig gladare så kan du få tro att jag pratar så 🙂
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 10:49Kul inlägg - här kommer ett bidrag till - 41,5 år, 172,5 cm (krympt lite) och 62,5 kg - Annons enligt nedan;
Finnes;
En levnadsglad kvinna i sina bästa år som gillar sin 15-åriga dotter, familj och vänner, att skratta/humor, löpträning, paddla min kaj
Kul inlägg - här kommer ett bidrag till - 41,5 år, 172,5 cm (krympt lite) och 62,5 kg - Annons enligt nedan;
Finnes;
En levnadsglad kvinna i sina bästa år som gillar sin 15-åriga dotter, familj och vänner, att skratta/humor, löpträning, paddla min kaj