Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 21:08(t+) Underbart!
Själv har jag blivit utsedd till trådens mest bittra man 🙂 *sträcker på mig* Synd bara att bakom den bittra fasaden jag utstrålar så finns det en människa med humor och är totalt raka motsatsen, men jag låter dom tro vad fan dom vill...
(t+) Underbart!
Själv har jag blivit utsedd till trådens mest bittra man 🙂 *sträcker på mig* Synd bara att bakom den bittra fasaden jag utstrålar så finns det en människa med humor och är totalt raka motsatsen, men jag låter dom tro vad fan dom vill...
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 21:11Haha totalt som en kille i klassen! Ni har samma humor och jag skulle inte bli förvånad ifall du har ett av världens största humorsinne men inte alls förstår dig, eller att du är superbra på att vara en teaterapa! 🙂
Haha totalt som en kille i klassen! Ni har samma humor och jag skulle inte bli förvånad ifall du har ett av världens största humorsinne men inte alls förstår dig, eller att du är superbra på att vara en teaterapa! 🙂
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 21:14Mest teaterapa skulle jag kunna tro, är personen som kan med att dansa kosackdans på torget t.o.m... bjussar på mig själv 🙂
Mest teaterapa skulle jag kunna tro, är personen som kan med att dansa kosackdans på torget t.o.m... bjussar på mig själv 🙂
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 21:16Nej men seriöst grymt jobbat! 🙂
Nej men seriöst grymt jobbat! 🙂
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 21:34Uhm... tack, eller hur man nu ska säga det...
Uhm... tack, eller hur man nu ska säga det...
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 21:40Svårt att ta komplimanger? Manligt...
Svårt att ta komplimanger? Manligt...
Quote from Rasmus Olsson on 9 May 2009, 21:42Mycket manligt eller hur?
Mycket manligt eller hur?
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 21:52Ja, alla män verkar ha svårt att ta komplimanger på rätt sätt. Hur kommer det sig?
Ja, alla män verkar ha svårt att ta komplimanger på rätt sätt. Hur kommer det sig?
Quote from Rasmus Olsson on 9 May 2009, 22:03Tack så mycket.
Tack så mycket.
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 22:12Men det kanske inte stämmer eller?
Men det kanske inte stämmer eller?