Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 15:38Näeh Magnus. Jag dissar dig helt och hållet på skofetishismen. *lovar*
Näeh Magnus. Jag dissar dig helt och hållet på skofetishismen. *lovar*
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 15:49Men jag då, Jessie? Dissar du mig också då? Snyft..... *blinkar bort tårarna och tittar ned på golvet...*
Men jag då, Jessie? Dissar du mig också då? Snyft..... *blinkar bort tårarna och tittar ned på golvet...*
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 16:04Men Linda. Tjejkompisar kan väl få gilla skor om de vill, bara JAG slipper följa med och shoppa så... *slår fast*
Men Linda. Tjejkompisar kan väl få gilla skor om de vill, bara JAG slipper följa med och shoppa så... *slår fast*
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 16:12Absolut. Det kan jag sköta på egen hand. Troligen bäst så, har inte alltför mkt tålamod på shoppingrundor... Det ska gå FORT, FORT, FORT!!!
Absolut. Det kan jag sköta på egen hand. Troligen bäst så, har inte alltför mkt tålamod på shoppingrundor... Det ska gå FORT, FORT, FORT!!!
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 19:02(H:)
Rätt taktik, in, titta runt, fastnar ögonen på något av ren instinkt, prova. Om det passar, köp. Annars gå vidare.
(H:)
Rätt taktik, in, titta runt, fastnar ögonen på något av ren instinkt, prova. Om det passar, köp. Annars gå vidare.
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 19:36Ja..
Annan shoppingteknik är ju löjlig och urtråkig.Dessutom, ju fortare det går desto mer tid till fika 😉
Ja..
Annan shoppingteknik är ju löjlig och urtråkig.
Dessutom, ju fortare det går desto mer tid till fika 😉
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 20:30titta runt innebär då en överblick av det man ser, inte gå å rota bland ALLA kläder som hänger på ställningar... En bra affär har allt framlagt/hängt så att man ser det med en gång.
titta runt innebär då en överblick av det man ser, inte gå å rota bland ALLA kläder som hänger på ställningar... En bra affär har allt framlagt/hängt så att man ser det med en gång.
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 20:36Just därför jag aldrig sätter min fot i butiker som HM.
Där ser det mer ut som ett bombnedslag i en tonårings sovrum.. dvs, man är tvungen att rota runt bland all skit innan man hittar det man letar efter..Och reor är nog det värsta jag vet. Alla butike
Just därför jag aldrig sätter min fot i butiker som HM.
Där ser det mer ut som ett bombnedslag i en tonårings sovrum.. dvs, man är tvungen att rota runt bland all skit innan man hittar det man letar efter..
Och reor är nog det värsta jag vet. Alla butike
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 20:55Finns inget värre än att springa runt på reor, förstår inte folk som orkar!
Nej som sagt FORT FORT FORT o hittar man inget då så får de va till man trillar över något (V)
Finns inget värre än att springa runt på reor, förstår inte folk som orkar!
Nej som sagt FORT FORT FORT o hittar man inget då så får de va till man trillar över något (V)
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 21:08Precis!
Trevligt med så många likasinnade (hv)
Precis!
Trevligt med så många likasinnade (hv)