Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 21:15okej måste då vara lite tvår och säa att det kan vara avslappnade att gå och handla med likasinad, som inte har brott och som inte provar kläderna på tok för långsamt. måste dock tillägga att det är sjukt jobbigt att handla då ALLA andra handlar och man m
okej måste då vara lite tvår och säa att det kan vara avslappnade att gå och handla med likasinad, som inte har brott och som inte provar kläderna på tok för långsamt. måste dock tillägga att det är sjukt jobbigt att handla då ALLA andra handlar och man m
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 21:15Visst e de... Även om de flesta killar tror att alla tjejer är shoppingfreak 😉 skönt att vi kan motbevisa
Visst e de... Även om de flesta killar tror att alla tjejer är shoppingfreak 😉 skönt att vi kan motbevisa
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 09:15Jag gillar och Shoppa...jag går gärna med...gillar att stå och hänga vid provhytten...MEN om du ber om mitt råd och kopnsekvent struntar i vad jag säger får du shoppa ensam!....
Jag gillar och Shoppa...jag går gärna med...gillar att stå och hänga vid provhytten...MEN om du ber om mitt råd och kopnsekvent struntar i vad jag säger får du shoppa ensam!....
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 09:25oftast vet jag vad jag vill ha när jag går ut och handlar så jag har inga problem med att blädra, rota och leta.
Rea-högarna är väl oftast välsorterade i början av dagen men sen kommer det folk som har bråttom-bråttom-bråttom och fort-fort-fort rotar ig
oftast vet jag vad jag vill ha när jag går ut och handlar så jag har inga problem med att blädra, rota och leta.
Rea-högarna är väl oftast välsorterade i början av dagen men sen kommer det folk som har bråttom-bråttom-bråttom och fort-fort-fort rotar ig
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 11:01Kunde ju hoppas på att fler som vi som har BRÅTT BRÅTT BRÅTT stannat hemma då 😉
Kunde ju hoppas på att fler som vi som har BRÅTT BRÅTT BRÅTT stannat hemma då 😉
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 13:48eller fått ihop det med nån av ordningsmännen i skolan 😀
eller fått ihop det med nån av ordningsmännen i skolan 😀
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 15:03ja, då hade livet varit ganska mkt enklare för mig då hade jag sluppit träffa på såna kaosmänniskor som man gjort...
ja, då hade livet varit ganska mkt enklare för mig då hade jag sluppit träffa på såna kaosmänniskor som man gjort...
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 15:54Jag var skolpolis!
(Tydligen kan man inte ha skolpoliser på mina barns skola eftersom barnen blir utskällda av de vuxna i bil när de lägger sig i trafiekn...underbart va?!)
Jag var skolpolis!
(Tydligen kan man inte ha skolpoliser på mina barns skola eftersom barnen blir utskällda av de vuxna i bil när de lägger sig i trafiekn...underbart va?!)
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 18:22MAgnus, jag fattar inte vadå skolpolis? vad gör en sån?
MAgnus, jag fattar inte vadå skolpolis? vad gör en sån?
Quote from Rasmus Olsson on 15 May 2009, 18:30Sätter fast olydiga skolor.
Sätter fast olydiga skolor.