Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 00:34Ha ha...vi klädde oss i orange västar med flaggor stod vid övergångställen utan rödljus och stoppade trafiken när andra barn skulle gå över gatan!
Ha ha...vi klädde oss i orange västar med flaggor stod vid övergångställen utan rödljus och stoppade trafiken när andra barn skulle gå över gatan!
Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 19:36Du låter som ett kap, Magnus 😉
Ja du, de e mycket som förändrats sen vi gick i skolan. Jag va oxå skolpolis och tyckte och tycker fortfarande det var en bra grej. Det ansvaret cirkulerade hos de äldre eleverna varje vecka som hjälpte de mindre. Då skul
Du låter som ett kap, Magnus 😉
Ja du, de e mycket som förändrats sen vi gick i skolan. Jag va oxå skolpolis och tyckte och tycker fortfarande det var en bra grej. Det ansvaret cirkulerade hos de äldre eleverna varje vecka som hjälpte de mindre. Då skul
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 10:26flinar...jag är ett kap...dags att börja kapa 😀
flinar...jag är ett kap...dags att börja kapa 😀
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 10:40Åh, nu fick jag en flashback från "Hitta Nemo": "Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine!..."
Åh, nu fick jag en flashback från "Hitta Nemo": "Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine!..."
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 10:42Rätt. Kombinera det tänket med poäng och vunna matcher i helgen nu!
Rätt. Kombinera det tänket med poäng och vunna matcher i helgen nu!
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 10:43Anders: I will! 🙂 Vilket pepp jag har fått nu! TACK! 😀
Anders: I will! 🙂 Vilket pepp jag har fått nu! TACK! 😀
Quote from Rasmus Olsson on 18 May 2009, 10:44Jenny, våga inte visa dig här utan en medalj! Vi vill inte behöva skämmas för dig.
Jenny, våga inte visa dig här utan en medalj! Vi vill inte behöva skämmas för dig.
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 10:46Bruse: Var är "här"? På FB eller där du bor?
Bruse: Var är "här"? På FB eller där du bor?
Quote from Rasmus Olsson on 18 May 2009, 10:47Ja.
Ja.
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 10:50Bruse: Det var en "eller"-fråga... ?
Anders: Consider it done.
Bruse: Det var en "eller"-fråga... ?
Anders: Consider it done.