Quote from Rasmus Olsson on 18 May 2009, 10:57Aha, då ändrar jag svaret till:
Ja och ja! 🙂Här på FB såklart!
Aha, då ändrar jag svaret till:
Ja och ja! 🙂
Här på FB såklart!
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 11:19Bruse: Nä, ok. Du behöver inte oroa dig. Får jag ingen medalj, kommer jag inte att synas någonstans längre. 🙂
Bruse: Nä, ok. Du behöver inte oroa dig. Får jag ingen medalj, kommer jag inte att synas någonstans längre. 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 18 May 2009, 11:39Med andra ord: HEJJA HEJJA! Det kommer å gå skitbra för dig, du har ju världens attityd!
Med andra ord: HEJJA HEJJA! Det kommer å gå skitbra för dig, du har ju världens attityd!
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 11:53Klart du syns, tjejen! Med eller utan medalj!!
Klart du syns, tjejen! Med eller utan medalj!!
Quote from Rasmus Olsson on 18 May 2009, 12:06Linda, var är mitt kaffe?!
Linda, var är mitt kaffe?!
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 12:38Mitt serveras om ca 10 minuter i solen på balkongen här hemma på lunchen. Sista omgången av den här rostningen. Skynda, den är unik!! 😀
Mitt serveras om ca 10 minuter i solen på balkongen här hemma på lunchen. Sista omgången av den här rostningen. Skynda, den är unik!! 😀
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 12:52🙂 Vad söta ni är allihop!
Anders: Åh, jag impulsköpte ett nerfällbart balkongbord på lunchen så jag kan sätta mig där på söndag och njuta av vad som förmodligen kommer att smaka som världens godaste frukost - med eller utan kaffe gjord på hemmarostade
🙂 Vad söta ni är allihop!
Anders: Åh, jag impulsköpte ett nerfällbart balkongbord på lunchen så jag kan sätta mig där på söndag och njuta av vad som förmodligen kommer att smaka som världens godaste frukost - med eller utan kaffe gjord på hemmarostade
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 14:41Dags för dagens sista kopp kontors-kaffe. Den koppen behåller jag själv. Lessen jag missade det nyrostade, Anders. Kom inte sms:et fram, Bruse?
Dags för dagens sista kopp kontors-kaffe. Den koppen behåller jag själv. Lessen jag missade det nyrostade, Anders. Kom inte sms:et fram, Bruse?
Quote from Rasmus Olsson on 18 May 2009, 15:00Nopp, inte smskaffe, däremot kom det en reparatör. Så nu kan vi dricka dåligt bryggkaffe istället.
Nopp, inte smskaffe, däremot kom det en reparatör. Så nu kan vi dricka dåligt bryggkaffe istället.
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 15:29jag önskar dig också lycka till Jenny, tror och hoppas att det går jätte bra:)
Kaffe, hörde jag kaffe, mmm
jag önskar dig också lycka till Jenny, tror och hoppas att det går jätte bra:)
Kaffe, hörde jag kaffe, mmm