Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 20:01Tycker jag verkligen att du skall göra, jag tror och hoppas det kommer bli mycket bättre än vad det varit... Det blir billigare och fler pass 🙂 Och helt underbara instruktörer 😛
Tycker jag verkligen att du skall göra, jag tror och hoppas det kommer bli mycket bättre än vad det varit... Det blir billigare och fler pass 🙂 Och helt underbara instruktörer 😛
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 23:12Jessie: Sån tur är så har jag fler transportsätt än skidorna att till till, men dom är inget man _åker_ snarare kör eller trampar fram...
Men ja, visst skulle jag vilja bo någonstans där det både finns snö och backar!
Jessie: Sån tur är så har jag fler transportsätt än skidorna att till till, men dom är inget man _åker_ snarare kör eller trampar fram...
Men ja, visst skulle jag vilja bo någonstans där det både finns snö och backar!
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 05:45Fredrik: *host, harkel* Komsi, komsi? 😉
Fredrik: *host, harkel* Komsi, komsi? 😉
Quote from Funbeat user on 20 August 2009, 01:18Jessie: Har du fått något i halsen, behöver jag göra Heimlich manöver? 😉
Nej, visst hade det varit skoj med lite berg och snö men allt annat skall ju passa också, jobb och sånt...
Jessie: Har du fått något i halsen, behöver jag göra Heimlich manöver? 😉
Nej, visst hade det varit skoj med lite berg och snö men allt annat skall ju passa också, jobb och sånt...
Quote from Funbeat user on 20 August 2009, 13:57Äh, nu är du sådär piiiipig, tycker jag? (H)
..och jo, jag måste ha fått nåt i halsen. *harkel, host*
Äh, nu är du sådär piiiipig, tycker jag? (H)
..och jo, jag måste ha fått nåt i halsen. *harkel, host*
Quote from Funbeat user on 20 August 2009, 14:51Okej då..jag plitar väl ner lite också!
Ålder: 39 år
Längd: 153 cm
Vikt: troligen kring 48-49 kg ( har ej vägt mig på ngr månader)
Hårfärg: Ljusbrunt + lite gråvita strån ( med tillfälligt inslag av vit målarfärg)
Ögonfärg: blå
Kort eller långt hår: lång
Okej då..jag plitar väl ner lite också!
Ålder: 39 år
Längd: 153 cm
Vikt: troligen kring 48-49 kg ( har ej vägt mig på ngr månader)
Hårfärg: Ljusbrunt + lite gråvita strån ( med tillfälligt inslag av vit målarfärg)
Ögonfärg: blå
Kort eller långt hår: lång
Quote from Funbeat user on 22 August 2009, 08:30Får väl anmäla sig till till skaran...
Ålder: 27år
Längd: 183 cm
Vikt: 90kg
Hårfärg: Mellanblond?
Ögonfärg: Blå
Kort eller långt hår: Kort
Stad: Trollhättan
Jobb: CNC-operatör
Bil: Volvo S40
Husdjur: En katt
Har varit i USA: Japp, New york är otroligt!
Får väl anmäla sig till till skaran...
Längd: 183 cm
Vikt: 90kg
Hårfärg: Mellanblond?
Ögonfärg: Blå
Kort eller långt hår: Kort
Stad: Trollhättan
Jobb: CNC-operatör
Bil: Volvo S40
Husdjur: En katt
Har varit i USA: Japp, New york är otroligt!
Quote from Funbeat user on 22 August 2009, 19:15Ålder: 27år
Längd: 176 cm
Vikt: 72 kg
Hårfärg: Blond (egentligen mörkblond men med slingor blir det blont)
Ögonfärg: Blågrågröna
Kort eller långt hår: Halvlångt
Stad: Örnsköldsvik
Jobb: Pluggar till brandman och jobbar som deltidsbrandman
Bil: Ingen just
Längd: 176 cm
Vikt: 72 kg
Hårfärg: Blond (egentligen mörkblond men med slingor blir det blont)
Ögonfärg: Blågrågröna
Kort eller långt hår: Halvlångt
Stad: Örnsköldsvik
Jobb: Pluggar till brandman och jobbar som deltidsbrandman
Bil: Ingen just
Quote from Funbeat user on 23 August 2009, 20:06va kul me sånthär, måste bara fylla i också jag fast har ett vagt minne av att skrivit nåt nån gång förr också
😀Ålder: 28år
Längd: 165 cm eller nåt
Vikt: 72kg (hutlöst mycke!)(märks dock ej så ruskigt tydligt... hoppas ja iaf...)
Hårfärg: Mörkbrun
Önf
va kul me sånthär, måste bara fylla i också jag fast har ett vagt minne av att skrivit nåt nån gång förr också
😀
Ålder: 28år
Längd: 165 cm eller nåt
Vikt: 72kg (hutlöst mycke!)(märks dock ej så ruskigt tydligt... hoppas ja iaf...)
Hårfärg: Mörkbrun
Önf
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 21:11Nykomling! Så jag passar på... 162,5 cm kort och en soffpotatis at heart som ändå släpar sig ut i löpspår och upp på crosstrainern titt som tätt. Andra gör det för att det är kul, jag gör det för att jag är fåfäng ;). Och för att jag njuter av träningsvär
Nykomling! Så jag passar på... 162,5 cm kort och en soffpotatis at heart som ändå släpar sig ut i löpspår och upp på crosstrainern titt som tätt. Andra gör det för att det är kul, jag gör det för att jag är fåfäng ;). Och för att jag njuter av träningsvär