Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 22:22Jaha nu är det väl min tur också då:
Ålder: 28år
Längd: 190 cm
Vikt: 85 kg
Hårfärg: Ljusbrun
Önfärg: Blå
Kort eller långt hår:Nånstans där emellan
Stad: Linköping
Jobb: Ekonom
Bil: Med cykel tar man sig långt
Husdjur: Nej, inte ens dammråttor (fast det v
Jaha nu är det väl min tur också då:
Ålder: 28år
Längd: 190 cm
Vikt: 85 kg
Hårfärg: Ljusbrun
Önfärg: Blå
Kort eller långt hår:Nånstans där emellan
Stad: Linköping
Jobb: Ekonom
Bil: Med cykel tar man sig långt
Husdjur: Nej, inte ens dammråttor (fast det v
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 23:12Markus skrev:
Har husvagn: Osmidigt med husvagn om man inte har bil..Men tänk vilken TRÄNING det skulle bli!? (t+)
Markus skrev:
Har husvagn: Osmidigt med husvagn om man inte har bil..
Men tänk vilken TRÄNING det skulle bli!? (t+)
Quote from Funbeat user on 25 August 2009, 04:46Ja, efter att ha läst runt på detta trevliga forum en tid är det dax att träda in i offentlighetens ljus..
Ålder: 37
Längd: 173
Vikt: 65
Hårfärg: Brunt, kort
Önfärg: Brun
Stad: Lund
Jobb: Sjuksköterska
Bil: Caravelle Transporter
Husdjur: Nej
Varit i USA:
Ja, efter att ha läst runt på detta trevliga forum en tid är det dax att träda in i offentlighetens ljus..
Ålder: 37
Längd: 173
Vikt: 65
Hårfärg: Brunt, kort
Önfärg: Brun
Stad: Lund
Jobb: Sjuksköterska
Bil: Caravelle Transporter
Husdjur: Nej
Varit i USA:
Quote from Funbeat user on 25 August 2009, 22:28Jessie: Bra tips! Nästa semester tillbringar jag på vägarna släpandes på en husvagn... Om jag tar i ordentligt kanske jag hinner till Linghem (ett par mil utanför Linköping) på fyra semesterveckor!!
Jessie: Bra tips! Nästa semester tillbringar jag på vägarna släpandes på en husvagn... Om jag tar i ordentligt kanske jag hinner till Linghem (ett par mil utanför Linköping) på fyra semesterveckor!!
Quote from Funbeat user on 26 August 2009, 19:35Absolut Markus men... VEM vill på allvar och med flit till Linghem?!? *begriper inte alls eftersom jag faktiskt har varit där*
Absolut Markus men... VEM vill på allvar och med flit till Linghem?!? *begriper inte alls eftersom jag faktiskt har varit där*
Quote from Funbeat user on 26 August 2009, 21:15Jessie, där har du en poäng! Kanske borde skrinlägga husvagnsplanerna och skaffa tält och cykelkärra istället, då borde jag komma betydligt längre, kanske till och med till Norrköping.. =) Och du har inte en bil att låna ut? Jag har ju faktiskt körkort äv
Jessie, där har du en poäng! Kanske borde skrinlägga husvagnsplanerna och skaffa tält och cykelkärra istället, då borde jag komma betydligt längre, kanske till och med till Norrköping.. =) Och du har inte en bil att låna ut? Jag har ju faktiskt körkort äv
Quote from Funbeat user on 27 August 2009, 04:45Norrköping?? Nä uschaan för dä mä. 😉
Efter att mycket tillfälligt ha haft TVÅ bilar ända fram till i tisdags förra veckan har jag sedan dess genomlevt en hel vecka UTAN bil och dagens projekt är att gå eller cykla och hämta min "nya" bil på verkstan. En
Norrköping?? Nä uschaan för dä mä. 😉
Efter att mycket tillfälligt ha haft TVÅ bilar ända fram till i tisdags förra veckan har jag sedan dess genomlevt en hel vecka UTAN bil och dagens projekt är att gå eller cykla och hämta min "nya" bil på verkstan. En
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 17:17Oj, länge sen nån presenterade sig här, börjar singlarna på Funbeat ta slut? Jag känner att det är dags att jag gör en insats.
Bor: Stockholmstös som sommartid tillbringar så mycket tid som möjligt på västkusten. Bor ihop med min Nishiki Pulse, mina lång
Oj, länge sen nån presenterade sig här, börjar singlarna på Funbeat ta slut? Jag känner att det är dags att jag gör en insats.
Bor: Stockholmstös som sommartid tillbringar så mycket tid som möjligt på västkusten. Bor ihop med min Nishiki Pulse, mina lång
Quote from ellen olsson on 20 September 2009, 17:38140 par skor!?! Cheeeezus...
Jag misstänker dock att jag utan vidare kan matcha mängden köksutrustning...
140 par skor!?! Cheeeezus...
Jag misstänker dock att jag utan vidare kan matcha mängden köksutrustning...
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 18:49Johanna har du verkligen 140par skor, köper du ofta nya eller slänger du aldrig några?
Johanna har du verkligen 140par skor, köper du ofta nya eller slänger du aldrig några?