Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 11:24Det är ju roligt att jag lyckats dra i gång en skodiskussion. Men jag tycker ändå att det hade varit kul om nån hade nappat på Alaska eller Grand Canyon och sagt "jag följer med". *Vink, vink*
Det är ju roligt att jag lyckats dra i gång en skodiskussion. Men jag tycker ändå att det hade varit kul om nån hade nappat på Alaska eller Grand Canyon och sagt "jag följer med". *Vink, vink*
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 11:32Johanna: Alaska hänger jag gärna med till så länge jag får ta med mig min kära snowboard... 😉
Johanna: Alaska hänger jag gärna med till så länge jag får ta med mig min kära snowboard... 😉
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 11:37Johanna, de sakerna står ju på önskelistan. Har lite svårt att planera in sånt just nu bara.
Du får väl höra av dig när du dimper ner till "framsidan" och ta med dig klätterpryttlarna så kan du få slita lite på dem.
Johanna, de sakerna står ju på önskelistan. Har lite svårt att planera in sånt just nu bara.
Du får väl höra av dig när du dimper ner till "framsidan" och ta med dig klätterpryttlarna så kan du få slita lite på dem.
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 11:55Då är vi tre stycken Lkpg/Mjölbybor som har dokumenterade färdigheter i CopyPaste =) alltid nåt att fylla ut sitt CV med
Jenny... jag jobbar ju i Mjölby & vår massör här på bygget har slutat... Du råkar inte ha en stund över? 😉
Då är vi tre stycken Lkpg/Mjölbybor som har dokumenterade färdigheter i CopyPaste =) alltid nåt att fylla ut sitt CV med
Jenny... jag jobbar ju i Mjölby & vår massör här på bygget har slutat... Du råkar inte ha en stund över? 😉
Quote from ellen olsson on 21 September 2009, 12:16Både Alaska och Grand Canyon låter trevligt.
Både Alaska och Grand Canyon låter trevligt.
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 13:47Kanske ska skriva i ansökan jag håller på med, att jag kan Copy/past 😉 ska söka jobb som assistent åt en bunt enhetschefer på enheten vård och service, undra om jag får jobbet då...de vill ju att man har lite datakunskaper 😀
Doman: Vart i Mjölby jobbar
Kanske ska skriva i ansökan jag håller på med, att jag kan Copy/past 😉 ska söka jobb som assistent åt en bunt enhetschefer på enheten vård och service, undra om jag får jobbet då...de vill ju att man har lite datakunskaper 😀
Doman: Vart i Mjölby jobbar
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 13:52Då gör vi så här:
Jag åker till Göteborg och Magnus lär mig klättra.
Därifrån tar jag med mig Fredrik till Grand Canyon. Vi reser därifrån vidare till Alaska och om du tröttnar på mig lämnar du över mig till Mats och hans snowboard. 😀
Då gör vi så här:
Jag åker till Göteborg och Magnus lär mig klättra.
Därifrån tar jag med mig Fredrik till Grand Canyon. Vi reser därifrån vidare till Alaska och om du tröttnar på mig lämnar du över mig till Mats och hans snowboard. 😀
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 14:37Johanna: Det låter som en plan! 😀
Johanna: Det låter som en plan! 😀
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 14:38Hihi, Jenny nu kopierar jag allt ditt 🙂
Ålder: 24
Längd: 155
Vikt: 62
Hårfärg: Cendré naturligt
Önfärg: Gröna
Stad: Född i Gävle men bor i Stockholm sen 5 år
Utbildning: Barnskötare
Jobb: Barnskötare på en småbarnsavdelning
Bil: Nehepp, har uppkörning f
Hihi, Jenny nu kopierar jag allt ditt 🙂
Ålder: 24
Längd: 155
Vikt: 62
Hårfärg: Cendré naturligt
Önfärg: Gröna
Stad: Född i Gävle men bor i Stockholm sen 5 år
Utbildning: Barnskötare
Jobb: Barnskötare på en småbarnsavdelning
Bil: Nehepp, har uppkörning f
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 14:47Grattis! till jobbet. Och lycka till på klättringen!
Grattis! till jobbet. Och lycka till på klättringen!