Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Åh, spännande. Hoppas det går bra med jobbsökandet, låter ju som rätt skoj att få härja me lite chefer hit o dit. De kan säkert behöva en spark i baken åt rätt håll :o)

Jobbar på Toyota/BT här i byn. Brukade gå regelbundet till vår kära massör, men nu ä

Tja blir ju enklare så här...

Ålder:39
Längd: 181
Vikt: 84
Hårfärg: skallig!
Önfärg: Grönbruna
Stad: Helsingborg
Utbildning: PHS, Ing2-IEDD/CMD
Jobb: Civilanställd
Bil: Nope
Husdjur: 2 Norska skogisar
Varit i USA: Nix
Har Husvagn: Nope
Dansa: Danslvet

Det tror jag nog, Fredrik, du försöker ju nå upp i samma antal dojor som jag (H)

Ja det här va ju enkelt. Bara att kopiera : )

Ålder:37
Längd: 177
Vikt: 72
Hårfärg: tja... brun... njaaaeee. halvbrun...?
Önfärg: Blå
Stad: Bratislava (ingen annan som råkar bo i Centraleuropa btw?)
Utbildning: 6 år Uppsala univ. statsvetenskap, östeuro

Jag är ju lite sent ute som vanligt så det är helt logiskt att jag presenterar mig här nu några år efter er andra. 🙂

Jag är då 36 vilket av vad jag förstår är nån form av medelålder, huvudet är ungefär 18 och kroppen då följdaktligen 54.. eller var rät

Jenny du har en jäkla intressant pres. Vad sägs om att ta en svänm på nåt lämpligt ställe?

Oskar: Att ta en svänm är aldrig helt fel 😀 I like...

Magnus B, du är nog den första man som har uttryckt nåt positivt om min skosamling. Nu är JAG kär. 😉

Flinar härligt...gillar skor och boots i alla dess former!

Själv ägare till allt för många... Tror jag nämde det i en presentation för evigheter sedan men ja man kan helt enkelt inte ha för många!

Jenny då kör vi på det när vi båda gått klart buggkurserna så tar vi en riktig bugg. Eller varför inte kolla upp en salsakväll och e oss i kast med det. 😀