Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Sofie, det låter som att du har en galet bra dag idag! Nytt jobb och klättring, blir det bättre? Stort grattis! 🙂

TACK grabbar! Detta är nog årets bästa måndag för min del! Plus att jag redan träffat en tjejkompis och hennes lilla bebis som jag fått haft i bärsele under vår långpromenad och hon somnade hos mig! FATTAR ni hur MYSIGT det var!?

Idag är en sån dag då ja

Ja, faktiskt så fattar jag hur mysigt det är... 🙂 När jag träffade min lilla systerson första gången i somras var han väl tre månader eller så, fick jag bära honom från tågstationen i Malmö till bilen (ett par hundra meter). Han var så snäll och ! Sen d

Ja, jag blir helt knäpp. Gick och kände mig så lycklig och fantiserade om hur det vore att vara mamma. Men det kommer nog en dag då det är min tur också! Måste väl hitta en karl först bara 😀

Har ni all utrustning som behövs för klättringen i Göteborg?

Nä, jag behöver köpa nya klätterskor.

Samma här.

140 par skor...Shit nu blev jag kär igen!

Har nog så det räcker. Beror ju lite på om det blir inne eller om det är en flerrepstur ute.
Nya skor hade ju inte vart fel, men jag får klättra sönder de paren jag har först. Går det att få f ö r m y c k e t klätterprylar???

OM det går Magnus, så är nog du lite i farozonen...
*misstänker, men bara på rookieskakiga grunder*