Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 19:37140 par skor kommer jag aldrig upp i!!!!
grand canyon har jag klättrat i men usa i övrigt hakar jag gärna på!!Ålder:32
Längd: 168
Vikt: 60
Hårfärg: solblekt blond
Önfärg: brun
Stad: karlstad
Utbildning: Montessoriakademin i stockholm, LHS, o diverse gud
140 par skor kommer jag aldrig upp i!!!!
grand canyon har jag klättrat i men usa i övrigt hakar jag gärna på!!
Ålder:32
Längd: 168
Vikt: 60
Hårfärg: solblekt blond
Önfärg: brun
Stad: karlstad
Utbildning: Montessoriakademin i stockholm, LHS, o diverse gud
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 21:18Att köra folkrace är en dröm hos mig också och rally, dragracing, truckracing...hmmm är de nåt mer... jo nascar skulle vara häftigt och så monstertrucks... Jisses.. jag är visst lite motor- och fart-tokig 😀 I (L) it!
Att köra folkrace är en dröm hos mig också och rally, dragracing, truckracing...hmmm är de nåt mer... jo nascar skulle vara häftigt och så monstertrucks... Jisses.. jag är visst lite motor- och fart-tokig 😀 I (L) it!
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 21:27Jenny:
Kontakta M&W radical och snacka med dem om du inte kan få komma på en prova på körning?
http://hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?Vkiid=ygWllSJly9cqoQ9h%252fVbB4w%253d%253d&vad=radical
BILD:www.racespringmountain.com/images/radical3.jpg
Jenny:
Kontakta M&W radical och snacka med dem om du inte kan få komma på en prova på körning?
http://hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?Vkiid=ygWllSJly9cqoQ9h%252fVbB4w%253d%253d&vad=radical
BILD:www.racespringmountain.com/images/radical3.jpg
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 00:01bra där Johanna! 140 par skor e riktigt imponerande! jag anser mig va rätt inne på skor och kom bara upp i 71 par... men å andra sidan hittade jag 13 hjälmar och åtta par skidor i lägenheten... haha...
bra där Johanna! 140 par skor e riktigt imponerande! jag anser mig va rätt inne på skor och kom bara upp i 71 par... men å andra sidan hittade jag 13 hjälmar och åtta par skidor i lägenheten... haha...
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 09:49Wow.... sjukt imponerande. Eller sjukt och imponerande 😉
Jag hade väldigt många uppsättningar skridskor ett tag, men har gjort mig av med alla utom ett par konståkningsskridskor och ett par långfärds (men där måste jag faktiskt skaffa en nyare version).
Wow.... sjukt imponerande. Eller sjukt och imponerande 😉
Jag hade väldigt många uppsättningar skridskor ett tag, men har gjort mig av med alla utom ett par konståkningsskridskor och ett par långfärds (men där måste jag faktiskt skaffa en nyare version).
Quote from ellen olsson on 23 September 2009, 11:57Jag har tio par skidor. Det är väl inget konstigt med det? Man behöver ju åtminstone 9 eller 11 par längdskidor för att klara alla förhållanden. Sedan tillkommer några olika par turskidor.
Rullskidor är förstås inte medräknade!
Jag har tio par skidor. Det är väl inget konstigt med det? Man behöver ju åtminstone 9 eller 11 par längdskidor för att klara alla förhållanden. Sedan tillkommer några olika par turskidor.
Rullskidor är förstås inte medräknade!
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 12:49Du borde ha ett snack med min granne, hon tycker att jag är konstig som har tre cyklar. Och jag tycker att jag behöver fler.
Du borde ha ett snack med min granne, hon tycker att jag är konstig som har tre cyklar. Och jag tycker att jag behöver fler.
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 15:193 cyklar...hi jag har fem...med gillar folk som har mer än två!
3 cyklar...hi jag har fem...med gillar folk som har mer än två!
Quote from ellen olsson on 23 September 2009, 15:47Bara 3?
Jag har räknat ut att jag behöver åtminstone 9 cyklar hemma + 2 cyklar i Spanien.
Bara 3?
Jag har räknat ut att jag behöver åtminstone 9 cyklar hemma + 2 cyklar i Spanien.
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 16:07hum...4 cyklar i Sverige, 5 med en gubba cykel och sen ytterliggare en i Frankrike!... så totalt 6
Men nej inte nio!
hum...4 cyklar i Sverige, 5 med en gubba cykel och sen ytterliggare en i Frankrike!... så totalt 6
Men nej inte nio!