Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 16:10Min granne hade sagt: Vad ska du med nio cyklar till?
Jag säger: Respekt.
Min granne hade sagt: Vad ska du med nio cyklar till?
Jag säger: Respekt.
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 16:12Jåller med...9 är respekt...nej jag är inte solbränd det är cykelolja
( Ja ja Jag vet...dry lube eller nåt annat men ändå )
Jåller med...9 är respekt...nej jag är inte solbränd det är cykelolja
( Ja ja Jag vet...dry lube eller nåt annat men ändå )
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 16:13Mest prylar när vi dör vinner?
Mest prylar när vi dör vinner?
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 16:29Vad då prylar... det är ju mer familjemedlemmar.
Vad då prylar... det är ju mer familjemedlemmar.
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 16:34140 par skor har jag förståelse för, men 9 cyklar? Förklara för en som är oinsatt i cykelvärlden... Räcker det inte med en landsväg, en mtb, en trickhoj och en gubbhoj för att cykla till affären? 🙂
140 par skor har jag förståelse för, men 9 cyklar? Förklara för en som är oinsatt i cykelvärlden... Räcker det inte med en landsväg, en mtb, en trickhoj och en gubbhoj för att cykla till affären? 🙂
Quote from ellen olsson on 23 September 2009, 16:419 cyklar - ett grundbehov:
- 1 linjecykel för tävling och fina förhållanden
- 1 linjecykel för sämre förhållanden och resor
- 1 tempocykel
- 2 CX-hojar för tävling
- 1 fulare CX för pendling och annat vardagsbruk
- 1 MTB för tävling/sommarbruk
- 1 MTB fö
9 cyklar - ett grundbehov:
- 1 linjecykel för tävling och fina förhållanden
- 1 linjecykel för sämre förhållanden och resor
- 1 tempocykel
- 2 CX-hojar för tävling
- 1 fulare CX för pendling och annat vardagsbruk
- 1 MTB för tävling/sommarbruk
- 1 MTB fö
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 17:23Härligt : ) Nu börjar det likna nåt. Men kommer bara upp i tre cyklar tyvärr. Dock nåt snarast sjukt (håller med, Johanna) i att sju av skidorna e utförslagg. Kanske nåt överdrivet. Men jag jobbar på att utöka längdsamlingen för att jämna ut det nåot. Jag
Härligt : ) Nu börjar det likna nåt. Men kommer bara upp i tre cyklar tyvärr. Dock nåt snarast sjukt (håller med, Johanna) i att sju av skidorna e utförslagg. Kanske nåt överdrivet. Men jag jobbar på att utöka längdsamlingen för att jämna ut det nåot. Jag
Quote from Richard Comnell on 23 September 2009, 23:54You are born with nothing and you end up with nothing. So what have you lost?
You are born with nothing and you end up with nothing. So what have you lost?
Quote from Funbeat user on 24 September 2009, 00:06Allt man samlade på sig på vägen...? : D
Allt man samlade på sig på vägen...? : D
Quote from ellen olsson on 24 September 2009, 07:07Alla prylar
Alla prylar