Quote from Funbeat user on 24 September 2009, 13:45Det är väl därför man däremellan ska dela livet med både människor och nödvändiga prylar?
Det är väl därför man däremellan ska dela livet med både människor och nödvändiga prylar?
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 13:19Det är kul med prylar!
Det är kul med prylar!
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 14:49Prexis! Nån annan ursäkt behöver man inte!
Prexis! Nån annan ursäkt behöver man inte!
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 21:10Jag vet (eller tror) att jag har skrivit nån form av presentation i den här tråden tidigare, men alla andra skriver ju en massa bra uppstolpade presentationer, så då vill ju jag också... Så jag stal helt enkelt Jenny Ö’s presentation. Sen skrev jag om den
Jag vet (eller tror) att jag har skrivit nån form av presentation i den här tråden tidigare, men alla andra skriver ju en massa bra uppstolpade presentationer, så då vill ju jag också... Så jag stal helt enkelt Jenny Ö’s presentation. Sen skrev jag om den
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 21:13Mats J...du verkar bara så himla bra. Va bara det jag tänkte säga 😉
Mats J...du verkar bara så himla bra. Va bara det jag tänkte säga 😉
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 21:17Sofie: I bet you say that to all the boys... 😉
Sofie: I bet you say that to all the boys... 😉
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 21:22Näe, det gör jag inte... Du verkar liksom rätt bara... 😉
Näe, det gör jag inte... Du verkar liksom rätt bara... 😉
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 21:46Jag vet inte om jag ska rodna eller komma med en halvkaxig kommentar... Så jag rodnar lite... 😉
Jag vet inte om jag ska rodna eller komma med en halvkaxig kommentar... Så jag rodnar lite... 😉
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 21:54Det gör dig i såna fall ännu are (H)
Det gör dig i såna fall ännu are (H)
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 22:11Nu gör du det ju bara för att retas! 😀
Nu gör du det ju bara för att retas! 😀