Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 22:20NEHE! Gör jag inte alls! Varför tror du det? Kan jag inte bara få tycka det? Men skit i det då...
NEHE! Gör jag inte alls! Varför tror du det? Kan jag inte bara få tycka det? Men skit i det då...
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 22:22Så klart du får! 😉 (Så länge _jag_ får retas... ;))
Så klart du får! 😉 (Så länge _jag_ får retas... ;))
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 22:47Hm...jag är nog för lättretad! Hihi...
Hm...jag är nog för lättretad! Hihi...
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 11:07Den jag skrev förut var inte så ordentlig så här kommer en ORDENTLIG jäkel! Mallen har jag snott från ett mycket bättre forum 😉
Ålder: 23
Kön: pojke
Bor: Göteborg
Gillar: Nakna flickor, lösa problem
Ogillar: Nakna pojkar, försöka lösa omöjliga problem,
Den jag skrev förut var inte så ordentlig så här kommer en ORDENTLIG jäkel! Mallen har jag snott från ett mycket bättre forum 😉
Ålder: 23
Kön: pojke
Bor: Göteborg
Gillar: Nakna flickor, lösa problem
Ogillar: Nakna pojkar, försöka lösa omöjliga problem,
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 11:11Skön pres 😀
Skön pres 😀
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 12:12Jaha.. blev helt oförhappandes singel i somras, men träningen består.
Om det är av intresse: född-59, 162 cm, 59 kg
Träning är en del av mitt liv. Övergav dojon för några år sedan (tränade mycket med mina kids - enda sättet att få slå dem helt lagligt)
Jaha.. blev helt oförhappandes singel i somras, men träningen består.
Om det är av intresse: född-59, 162 cm, 59 kg
Träning är en del av mitt liv. Övergav dojon för några år sedan (tränade mycket med mina kids - enda sättet att få slå dem helt lagligt)
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 12:34Jag är duktig! YAY!!! Måste erkänna att jag tyckte den var långt roligare än den där enorma listan tidigare (sry)... Kan du inte försöka hitta en tjej åt din äldre son då? Det kanske skulle vilja få honom att flytta ut?
Jag är duktig! YAY!!! Måste erkänna att jag tyckte den var långt roligare än den där enorma listan tidigare (sry)... Kan du inte försöka hitta en tjej åt din äldre son då? Det kanske skulle vilja få honom att flytta ut?
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 12:37Hahaha! Favoritkonsonanter! 😀 (t+)
Hahaha! Favoritkonsonanter! 😀 (t+)
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 15:56Antti, sjukt bra pres!!!!
Antti, sjukt bra pres!!!!
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 16:34Grundläggande fakta:
Namn: Martin
Född: -85
Bor: Stockholm
Sysselsättning: WebbkonsultStändigt aktiv med fotboll och cykling som största intressen. Cykling som i landsvägscykling och fotboll som i engelska Premier League och spanska La Liga. Givetvis
Grundläggande fakta:
Namn: Martin
Född: -85
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Webbkonsult
Ständigt aktiv med fotboll och cykling som största intressen. Cykling som i landsvägscykling och fotboll som i engelska Premier League och spanska La Liga. Givetvis